Jump to content

Paarden


Mr CJ

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    7

  • thebig

    4

  • Jacky-2007

    2

  • Phoenyxar

    2

Ik denk het niet. Over het algemeen moet je dan red dead redemption spelen, en niet naar gta kijken ;)

Als je in RDR een paard neerknalt, gaat je goedheid meteen achteruit... En meteen krijg je de politie achter je aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog geen gezien, maar Rockstar had toch gezegd dat er een mooi aantal verschillende dieren in het spel zouden zitten. Paarden zouden dus zeker mogelijk zijn en voor de hand liggen. Een ander iets is dan of ze berijdbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog geen gezien, maar Rockstar had toch gezegd dat er een mooi aantal verschillende dieren in het spel zouden zitten. Paarden zouden dus zeker mogelijk zijn en voor de hand liggen. Een ander iets is dan of ze berijdbaar zijn.

Varkens kan je ook bereiden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog geen gezien, maar Rockstar had toch gezegd dat er een mooi aantal verschillende dieren in het spel zouden zitten. Paarden zouden dus zeker mogelijk zijn en voor de hand liggen. Een ander iets is dan of ze berijdbaar zijn.
Varkens kan je ook bereiden

Bereiden wel, maar berijden? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor wat ik van RDR weet is dat het in de tijd was dat ze geen vervoertuigen zoals wij nu kennen hadden. En in die tijd dus paarden gebruikten, dus was het logsich dat ze in RDR zaten. Nou is GTA5 gemaakt aan de dag van nu. Dus paarden berijden.... Is voor mij een stunt als ze het erin doen.

Het gaat dus niet over het aantal moeite dat het kost.

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie anders nog genoeg (bereden) paarden vandaag de dag. Niets speciaals.

Rockstar maakt met GTA V zijn meest ambitieuze game, een synthese van alles wat ze geleerd hebben. Dan lijken paarden me daar in te passen.

Bovendien is het spel groter op alle vlakken, dus ook op vlak van vervoersmiddelen. De hovercraft en de jetpack uit GTA SA, dat noem ik pas een stunt. Als ze zeggen dat er dieren in GTA V zitten, lijkt het me dat paarden niet zouden mogen missen.

Natuurlijk kunnen we het niet met 100% zekerheid zeggen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie anders nog genoeg (bereden) paarden vandaag de dag. Niets speciaals. Rockstar maakt met GTA V zijn meest ambitieuze game, een synthese van alles wat ze geleerd hebben. Dan lijken paarden me daar in te passen. Bovendien is het spel groter op alle vlakken, dus ook op vlak van vervoersmiddelen. De hovercraft en de jetpack uit GTA SA, dat noem ik pas een stunt. Als ze zeggen dat er dieren in GTA V zitten, lijkt het me dat paarden niet zouden mogen missen. Natuurlijk kunnen we het niet met 100% zekerheid zeggen.

Maar nu kom je weer op zo'n punt dat we een tijdje geleden ergens anders al tegenkwamen.

GTA V mag zeker hun grootste en meest ambitieuze game worden, maar het moet geen sandwich worden van alle games die ze sinds GTA I, gemaakt hebben. 't Is en blijft en GTA, zie je. Paarden in de natuur, het kan zeker, maar ik zie niet zo goed in hoe ze zoude kunnen passen in het stadsbeeld van Los Santos... Als ik in de stad rondloop, dan gebeurt het heel zelden dat ik een paard zie, en dan is het meestal 45% voor politie, 45% procent voor mensen die een toeristische ronde doen door de stad in een koets. Ik zie dus echt (bijna) geen mensen écht paardrijden in de stad, maar dat hangt natuurlijk misschien van stad tot stad af.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij zou het een logische stap zijn. Puur als een beetje extra op het bestaande spel. Ergens door wandelen met een paard (gegeven dat het een desolaat landschap is) heeft een sfeer die je niet kunt behalen met een auto, of fiets. Zou het dus wel aanmoedigen dat ze dat doen, ze hebben er de kennis en software als rond, dus waarom ook niet.

@Eliott: Er bestaan ook maneges en LA kennende met de glamour zouden zie sowieso bestaan. Paarden binnen de City Limits van LS zijn wat vreemd (toch mogelijk, hoevaak zie jij een tank?) maar in de countryside of de hills zou het toch een mogelijkheid kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij zou het een logische stap zijn. Puur als een beetje extra op het bestaande spel. Ergens door wandelen met een paard (gegeven dat het een desolaat landschap is) heeft een sfeer die je niet kunt behalen met een auto, of fiets. Zou het dus wel aanmoedigen dat ze dat doen, ze hebben er de kennis en software als rond, dus waarom ook niet.

@Eliott: Er bestaan ook maneges en LA kennende met de glamour zouden zie sowieso bestaan. Paarden binnen de City Limits van LS zijn wat vreemd (toch mogelijk, hoevaak zie jij een tank?) maar in de countryside of de hills zou het toch een mogelijkheid kunnen zijn.

Het is natuurlijk een andere sfeer te paard, maar als je die écht wilt opsnuiven, kan je beter gewoon RDR spelen, lijkt me. Bovendien heeft helemaal alleen door een verlaten landschap vlammen met luide muziek ook wel iets, vind ik.

Ok, maar als je zo begint, kun je dat over alles zeggen hé. :puh: Het is GTA, met politieachtervolgingen, criminaliteit, etc. Een tank past dus volledig in dit beeld, maar een paard minder, lijkt me.

Ik ben totaal niet tegen paarden in de natuur, maar in Los Santos zou ik het gewoon zo vreemd vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...