Jump to content
.Levi.

IGN Hands-On ervaring over Grand Theft Auto Online!


Eerder kwam IGN met hun Hands-On verhaal over de single-player van GTAV. Nu laten ze weten wat ze hebben geproefd bij het spelen van Grand Theft Auto Online!

In hun artikel 10 Crazy, Awesome Things I Saw and Did in Grand Theft Auto Online vertellen ze wat ze hebben gezien en meegemaakt tijdens het spelen van GTA Online. We wisten al eerder dat GTA Online een hoop te bieden zou hebben. Al zijn de keuzes en mogelijkheden die je tijdens het spelen hebt zo onvoorstelbaar groot, dat je je afvraagt wat er nog meer mogelijk is.

Op basis van de '10' uit het artikel, een aantal interessante stukken uitgelicht:

  1. Bij het overvallen van bijvoorbeeld een slijterij kun je daadwerkelijk schreeuwen door je headset, om ervoor te zorgen dat het geld sneller voor je wordt gepakt. Iedereen heeft zo zijn taak tijdens een overval. De één draagt het geld bij zich en de ander bestuurt de auto. Uiteindelijk is het aan de gelddrager hoeveel hij met je deelt. De vraag is, hoeveel? En, is de ander daar wel tevreden mee?
  2. Op ieder moment kun je je aansluiten bij een vriend of 12 anderen. Door middel van een pin, die je ergens op de kaart kunt zetten, kun je aangeven waar je wil gaan racen. Wanneer iedereen daarmee akkoord is, wordt er afgeteld.
  3. Een vliegtuig stelen met je maten doe je als team. In de missie 'Titan Steel' wordt heel duidelijk dat iedereen een taak heeft en je als speler dus niet altijd stil hoeft te zitten.
  4. Dat GTA Online mini-games had wisten we al, maar dat ze zo groot zouden zijn? Eén grote golfbaan en meerdere tennisvelden. Golfen kun je met zijn vieren doen op een 18-holes golfbaan en tennis is mogelijk met zijn tweeën.
  5. Hangen bij je vrienden thuis. Een filmpje kijken, een hijs nemen uit de bong, waarbij je scherm effecten laat zien alsof je high bent, en het nieuws aanzetten om te kijken hoe je mede crewleden het er vanaf brengen tijdens een achtervolging van de politie. De mogelijkheden zijn eindeloos.
  6. Rockstar geeft aan dat er honderden missies beschikbaar zullen zijn bij de lancering van GTA Online. Er zullen er vanzelf meer worden toegevoegd. Alle missies zijn te spelen vanaf 2-spelers tot 16-spelers.
  7. Samen lachen en huilen in de bioscoop. Ja, je hoort het goed. We kunnen blijkbaar op het grote doek films gaan bekijken. Zie je het voor je met zijn 16e?
  8. Geldautomaten gaan een wat grotere rol spelen. Wanneer je veel geld op zak hebt, doe je er verstandig aan het geld te storten op één van de ATMs die verspreid staan in de wereld van GTA Online. Het zou zonde zijn ga je dood en ligt je portemonnee voor het oprapen. Grote geldbedragen zijn te betalen met een bankpas. Zoals ook in de huidige tijd is het mogelijk om met de mobiele telefoon in GTA, de 'IFruit', je internetbankieren te doen.
  9. De eerste editors voor het maken van eigen missies, zullen zijn voor de speltypes 'deathmatch' en 'races'. Er komt later meer.
  10. Een stripclub bezoeken doe je gezellig met zijn tweeën of meer natuurlijk. Je mag best een mooie dame aanraken, kijk wel uit dat je niet gezien wordt door de uitsmijter. Wanneer de uitsmijter je drie keer betrapt op het aanraken, dan lig je zonder pardon op straat.

Bron: IGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als ik al dit nieuws over GTA V lees.. Vraag ik mij af of de mensen van Rockstar Games nou onderbetaald worden of de mensen van de Call of Duty games overbetaald krijgen..

Gezien de prijzen van deze games niet ver van elkaar vandaan zitten, en kijk naar de mogelijkheden in GTA V!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn primaire interesse gaat in principe niet uit naar GTA Online, maar ik moet zeggen dat de hierboven beschreven mogelijkheden er erg gaaf uit zien, dit had ik niet verwacht! :D

De multiplayer van GTA IV ziet er opeens heel magertjes uit nu... :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik koop GTA V vooral voor de sp, maar als ik dit zo lees denk ik dat ik toch maar vrienden ga overtuigen om ook gta te kopen. En natuurlijk de eerste 2 weken veel gamen zodat ik LS al een beetje ken en ik al een beetje gevorderd ben ik de single player.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...