Jump to content
Joriz

Cultstoppers - Voorkom dat je familie eindigt bij een sekte!


Deze lente was ik nog helemaal positief over het Epsilon Program. Echter blijkt het een leugen. al je geld gaat op aan het Epsilon Program zonder dat je er iets voor terug krijgt. Help de onderstaande mensen te redden uit het Epsilon Programma en voorkom dat je familie er terecht komt! Lees voor meer info CultStoppers.com.

gallery_1_5_303065.jpg

Een mooie spoofwebsite weer van Rockstar Games. De personen die op de website staan zijn de mensen die hebben gewonnen om als persoon in GTA5 te eindigen. Mogelijk zijn de mensen die als personen in het Epsilon Program zijn beland personen die je moet redden voor het vrijspelen van de KIFFLOM! achievement.

Ook wat winnen? Indien je dat nog niet hebt gedaan kan je dan meedoen met de 10-jaar GTAGames.nl-actie en daarmee GTAV stickers, GTAV en een Playstation 3 winnen!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik dacht hetzelfde over dat Kifflom programma, maar ja.. Schijn bedriegt zoals altijd, en natuurlijk ook deze keer.. Toch echt heel erg leuk dat Rockstar Games een heel verhaal maakt over dat gedeelte met Cultstoppers :D

Bewerkt: door Extreem

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een van de mensen die als personage in GTA5 zit doet nu net trouwens een opvallende Tweet:

c1960f5e6eff215976fb5a8582fe6dae_normal.png@HayleeQuinn

Before the #Epsilon recruited me, I lived a troubled life in #BlaineCounty, can you believe people still ride horses in those parts?

8:27 PM - 5 Sep 2013

Toch paarden dus in GTA5? Of was het alleen bij wijze van spreken?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een van de mensen die als personage in GTA5 zit doet nu net trouwens een opvallende Tweet:

c1960f5e6eff215976fb5a8582fe6dae_normal.png@HayleeQuinn

Before the #Epsilon recruited me, I lived a troubled life in #BlaineCounty, can you believe people still ride horses in those parts?

8:27 PM - 5 Sep 2013

Toch paarden dus in GTA5? Of was het alleen bij wijze van spreken?

Hmmmm, interessant! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je mocht toch geen bril op frown.gifnosmile.gif?

Niet in de eerste foto. Maar waarschijnlijk is later nog om meer foto's gevraagd zodat een kloppend persoon in GTA kan.

Aha, grote kans op zeldzame Random Encounters/Random Characters hier! Dit zal één van de Achievements zijn waar ik op zal focussen!

Toch paarden dus in GTA5? Of was het alleen bij wijze van spreken?

Mooi opgemerkt, ik heb weer hoop

Het twitteraccount blijkt nep. Rockstar had een typfout gemaakt waardoor een neppert er op is gaan reageren. Het echt Twitteraccount is: @HayleeQuinnn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je mocht toch geen bril op frown.gifnosmile.gif?

Niet in de eerste foto. Maar waarschijnlijk is later nog om meer foto's gevraagd zodat een kloppend persoon in GTA kan.

Aha, grote kans op zeldzame Random Encounters/Random Characters hier! Dit zal één van de Achievements zijn waar ik op zal focussen!

Toch paarden dus in GTA5? Of was het alleen bij wijze van spreken?

Mooi opgemerkt, ik heb weer hoop

Het twitteraccount blijkt nep. Rockstar had een typfout gemaakt waardoor een neppert er op is gaan reageren. Het echt Twitteraccount is: @HayleeQuinnn.

Ik ben echt super blij om te zien dat dat meisje zo blij is dat ze een onderdeel is van Grand Theft Auto! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...