Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Joriz

#KIFFLOM: Koop onze CD 'The Higher reaches of Epsilon, Vol 1'!

KIFFLOM! Vrienden. Ik ben toch weer om dankzij deze mooie new age muziek van het Epsilon Program. Wat een heerlijk door The Kifflom subjects uitgevoerde muziek is het. Ik heb van al mijn geld Kifflom CD's gekocht. Mogen er nog vele komen!

The Higher reaches of Epsilon, Vol 1:

De CD is uitgegeven door Greater Los Santos chamer of Commerce (Kamer van Koophandel van Los Santos en omstreken). Het kan dus niet anders dat Rockstar Games hier achter zit. De muziek is gecomponeerd door Pierre Vangelis en tevens te vinden op onder andere zijn Relaxation album. Het album is trouwens ook te koop voor €9,99 via iTunes. Let naast het luisteren naar deze rare muziek vooral op de titels van het nummer. Blijkt het Epsilon Program toch op geld uit te zijn?

Bron: GTAForums.com

GTAGames.nl

Recommended Posts

Davedavy

Wat een muziek :7 Had ook niet anders verwacht, maar toch :puh: Het zal wel meer kosten dan het opbrengt.

p-p

Hmm ik weet het niet, vind het maar gekke muziek.. Wel lekker relaxt achtergrond muziekje!

Waar zou dit toe dienen?

Edit: een van de nummers is getiteld "Purchase inner Peace". Toepasselijk als je kijkt naar de cultstoppers.com website?

Edit2: Dat Duits-getitelde nummer "Bezahlen und Gehorchen" betekent in mooi Engels "pay and obey", oftewel "betaal en gehoorzaam".. Lol! Zo zijn er dus wel meer nummers met gekke titels, zoals Joriz ook al zei!

Edited by p-p

3L1077

Kan 't nu niet beluisteren, maar misschien is het mogelijk dat dit de achtergrondmuziek is, ingame?

Guardian1980

KIFFLOM! Vrienden. Ik ben toch weer om dankzij deze mooie new age muziek van het Epsilon Program. Wat een heerlijk door The Kifflom subjects uitgevoerde muziek is het. Ik heb van al mijn geld Kifflom CD's gekocht. Mogen er nog vele komen!

Nadat al mijn spaargeld al naar Kliffom was gegaan en ik dacht daarmee volledig het schip ingegaan te zijn, heb ik mijn zuurverdiende zakgeld van deze week toch maar weer opzij gezet om deze CD te kunnen kopen.