Jump to content
Joriz

Exclusief screenshot van #GTAV op GTAGames.nl!


Zojuist hebben we van Rockstar Games dit exclusieve screenshot van Grand Theft Auto V ontvangen. Op het screenshot zien we natuurlijk de Cropduster vliegen die ook al in de eerste trailer van GTA5 was te zien. Links bovenop de berg zien we net nog het Vinewood Sign (parodie op Hollywood Sign) staan. Tussen de berg door wringt zich nog een drukke weg en daarnaast lijkt net onder de rechter vleugels van de cropduster iets van een (leger?)basis te liggen. Mochten jullie nog meer details zien op dit exclusieve screenshot dan hoor ik het graag!

med_gallery_1_147_69951.jpg

De volgende buitenlandse fansites hebben ook een exclusief screenshot ontvangen:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gaaf dat GTAGames deze screenshot exclusief krijgt, dan moet je toch een heel goede band hebben met Rockstar Games, of niet Joriz? :puh:

Maar leuke screenshot uiteraard. Je ziet weer duidelijk hoe groot die omgeving is vanaf boven gezien. En natuurlijk de Cropduster die er erg verroest uitziet.

Zag trouwens dat GTAForums.com ook zo'n exclusieve afbeelding heeft gekregen, maar dan een andere. Wel leuk dat Rockstar Games het nu zo doet. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me een klein weerstation te zijn? Wel leuk, zo'n exclusieve screenshot, maar hadden ze dan geen schotelinstallatie kunnen doen? :D

We hebben eerder als zo'n schotels in de nacht gezien, zou toch wel (super)cool zijn miesten ze die voor ons overgehouden hebben! ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, ben ik de enige die al dat vuil op de vliegtuig opmerkt? Of afgebladderd verf?

Het lijkt me dat de verf weg is. Het lijkt me metaal. Aangezien er geen roest op zit en aangezien het een vliegtuig is lijkt me dat je daar gewoon het aluminium ziet. Echt cool detail!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, ben ik de enige die al dat vuil op de vliegtuig opmerkt? Of afgebladderd verf?

Jup, dat viel mij inderdaad ook op. Rockstar's oog voor detail is verbluffend! Let vooral ook op het water, hoe dat er uit ziet... _O_

Ik moet zeggen dat ik dit een leuke actie vind, de officieel erkende fansites van GTA één screenshot geven. Al worden ze binnen een mum van tijd wel uitgewisseld, maar da's niet meer dan logisch. Top! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...