Jump to content
Joriz

GameInformer's ondervindingen van Grand Theft Auto: Online


GTAGames.nl afbeelding
Al eerder maakte de Grand Theft Auto Online gameplay video duidelijk dat het multiplayer gedeelte van Grand Theft Auto V als los spel en los platform dient worden gezien. Ook in GTAV voorpret en op WikiGTA is al veel over Grand Theft Auto: Online bekend gemaakt. Deze week hebben medewerkers van het game-tijdschrift GameInformer het spel zelf mogen spelen en is er dieper in gegaan op de mogelijkheden van Grand Theft Auto: Online. Enkele interessante punten uit het GameInformer artikel zijn voor ons samengevat door Haakontje:
  • Naast dat passagiers in je auto vanaf nu voor alle inzittende het radiostation kunnen veranderen, kunnen zij nu ook voor alle inzittenden 'waypoints' op de kaart zetten.
  • Als je er liever voor kiest om missies te voltooien met je Crew, dan zullen deze missies zichzelf dusdanig aanpassen dat deze in plaats van om het individu, om een groep zullen draaien. Dit heeft dus ook invloed op de manier waarop de missie voltooid moet worden, aangezien je dit nu niet meer alleen doet, maar met een groep.
  • Je kan Heists (overvallen) doen wanneer jij of iemand in je Crew een groot huis koopt met een planning room (ruimte waar vanuit jij en je vrienden de Heist kunnen plannen). Wanneer nog niemand zo'n huis heeft gekocht, zijn Heists dus niet mogelijk!
  • Wanneer je een redelijk huis bezit is het mogelijk om 2 voertuigen te stallen, enorm luxe villa's zullen zelfs ruimte kunnen bieden aan 10 voertuigen die je kunt stallen! Je kunt zelfs een mechanic huren om deze over je voertuigen te laten waken en een verzekering afsluiten om enorme uitgaven bij het repareren van je voertuigen te voorkomen.
  • De opbrengsten van een overval zullen niet erg laag zijn, tijdens de Hands-on is er sowieso een opbrengst van $1500,- geweest.
  • De Crew-leider kan uiteindelijk instellen wie bij mogelijk Heists of overvallen, de opbrengst krijgt/mag houden.
  • Wanneer je een race transmission/race-versnellingsbak in je auto stopt, zal deze sneller kunnen schakelen. Het kopen van high-end autobanden en remmen zorgen voor een betere 'handling' van jouw auto.
  • Normale races en GTA Races zullen terugkomen, ook zal er een nieuwe gamemode/modus geïntroduceerd worden genaamd Rally Mode.
  • Je zult eerst een bepaalde rang of level moeten bereiken in GTA: Online voordat het mogelijk is om zelf 'custom content' te creëren. Dit omdat Rockstar graag wilt dat mensen eerst bekend worden met het spel, om zo de kwaliteit van deze zelfgemaakte content iets beter te waarborgen.
  • Rockstar zal 'custom content' waarvan zij vinden dat deze heel bijzonder is een speciaal vignet kunnen geven genaamd 'Rockstar Verified'. Hierdoor is het makkelijker voor ons om spelers te herkennen die uitzonderlijke goede content maken en deze te volgen zodat wij weten wanneer zij nieuwe content uitbrengen.
  • Uiteindelijk hoopt Rockstar dat wij met de tools die zij ons geven, onze eigen complexe missies zullen maken, zoals zij dit zelf ook zouden doen.
  • Ook is het zo dat wanneer een speler jou doodt en je geld afpakt, je dit geld alleen terug kunt krijgen door wraak te nemen of door een geldprijs op zijn/haar hoofd te zetten.
  • Ook kunnen we games/servers zo instellen dat we alleen bepaalde (door ons zelf gekozen) spelers aan een online potje kunnen meedoen.
  • En ten slotte zal er een functie zijn genaamd 'Passive mode', welke je beschermt tegen andere spelers wanneer deze jou beschieten, maar zal deze automatisch gedeactiveerd worden wanneer jijzelf begint met schieten.


Grand Theft Auto: Online zit standaard inbegrepen bij Grand Theft Auto V. Het online gedeelte is echter pas speelbaar vanaf 1 oktober. Meer details over wat Grand Theft Auto: Online inhoudt zullen binnenkort op GTAGames.nl worden bekend gemaakt! Ook zullen er op GTAGames.nl meerdere crews komen zodat je samen met andere Nederlanders gezellig tegen elkaar kan spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eerste GTA waar ik van de online-modus gebruik van ga maken!

Dat heb ik ook, ik denk dat het resterende deel van het jaar erg gevuld zal worden met GTA. Forget BF en COD.

Nog 4 dagen en dan....

Moet ik weer wachten om het te spelen :ch: Wordt ik juist op de releasedag naar het buitenland gestuurd door de baas, na drie dagen in het weekend thuis en dan hop weer drie weken weg. Ik ga een achterstand oplopen zo en ik denk dat ik maar het forum hier ga mijden, gaat een te grote kwelling worden anders :puh:

Bewerkt: door madviper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerste GTA waar ik van de online-modus gebruik van ga maken!

Dat heb ik ook, ik denk dat het resterende deel van het jaar erg gevuld zal worden met GTA. Forget BF en COD.

Nog 4 dagen en dan....

Moet ik weer wachten om het te spelen :ch: Wordt ik juist op de releasedag naar het buitenland gestuurd door de baas, na drie dagen in het weekend thuis en dan hop weer drie weken weg. Ik ga een achterstand oplopen zo en ik denk dat ik maar het forum hier ga mijden, gaat een te grote kwelling worden anders :puh:

Ik ben bang dat online erg verslavend gaat worden, haha. Momenteel speel ik alleen FIFA online en dat vind ik bij tijden; al redelijk verslavend werken! FIFA 14 schaf ik uiteraard aan, maar eerst GTA V en dan écht voor een tijd GTA! Naar welke land ga jij eigenlijk? Speel jouw baas niet toevallig GTA? Haha! Succes alvast!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerste GTA waar ik van de online-modus gebruik van ga maken!

Dat heb ik ook, ik denk dat het resterende deel van het jaar erg gevuld zal worden met GTA. Forget BF en COD.

Nog 4 dagen en dan....

Moet ik weer wachten om het te spelen :ch: Wordt ik juist op de releasedag naar het buitenland gestuurd door de baas, na drie dagen in het weekend thuis en dan hop weer drie weken weg. Ik ga een achterstand oplopen zo en ik denk dat ik maar het forum hier ga mijden, gaat een te grote kwelling worden anders :puh:

Das is écht balen...

Verder zou ik me gewoon focussen op de singleplayer,en wat later beginnen met multiplayer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...