Jump to content
Joriz

Amazon verzendt #GTAV te vroeg!


Op 17 september komt Grand Theft Auto V eindelijk uit. Alle winkels hebben zich hieraan te houden. Al krijgen ze het natuurlijk eerder binnen zodat het al op voorraad is mogen ze het niet eerder verkopen dan 17 september. Vandaar ook dat er nachtlanceringen zullen zijn en dat webwinkels maandag op dinsdagnacht alles verzenden. Nu doen er bij de release van elke grote Grand Theft Auto wel eens verhalen de ronden dat kleine winkels toch stiekem onder de toonbank een spel willen doorschuiven. Echter blijft dit meestal bij verhalen en komt het er niet op neer dat mensen echt al eerder massaal de nieuwe GTA kunnen spelen. Nu blijkt dus dat de Britse tak van Amazon, één van de grootste webwinkels ter wereld, al enkele exemplaren van Grand Theft Auto V te hebben verzonden. Hoe dit kan is op dit moment onduidelijk. GamesIndustry.biz heeft navraag gedaan bij Rockstar Games. Hierna kwam de reactie van Rockstar Games dat ze aan het onderzoeken zijn waarom en hoe nu mensen al hun exemplaar van GTA5 ontvangen.

gallery_1_5_64423.jpg

Travis Jakobi heeft zijn exemplaar al eerder

Het lijkt er op dat wij Nederlanders wel nog wel even 32 uur moeten wachten. Zo ver bekend zijn er in Nederland nog geen exemplaren van GTAV onder de toonbank door 'gelekt', maar het lijkt er op dat dit lek nog niet gedicht is. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer Grand Theft Auto V nieuws!

Bron: GamesIndustry.biz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tja, dat zat er dik in natuurlijk. Het is elke keer weer hetzelfde liedje. emo.gif

Je haalt me de woorden uit m'n kmond. Denk ook eerlijk gezegd niet dat dit te voorkomen is, al helemaal niet met een game zó groot en zó hyped als Grand Theft Auto V. Mensen willen spelen, zo snel mogelijk, no matter what :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is wel al gelekt in Nederland . Een vriend van mij heeft hem al.....

Als hij nu ook zo'n foto van de voorkant van het doosje met daarnaast de rekening plaatst geloof ik het. Nu zeggen mensen wel dat ze hem hebben, maar ik heb het eigenlijk nog niet daadwerkelijk op het forum gezien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...