Jump to content
Joriz

Vannacht kunnen we eindelijk GTAV zien!


GTAGames.nl afbeelding

Eindelijk is het dan bijna zo ver. Vanaf dinsdag 17 september om klokslag 00.00 uur is Grand Theft Auto V in Nederland te koop. Daarom staan er diverse bijzondere dingen te gebeuren. Vannacht zullen meer dan 150 gamewinkels open gaan waar direct de gereserveerde exemplaren van Grand Theft Auto V kunnen worden afgehaald.
Daarnaast zal Gamekings vanavond een speciale uitzending hebben op MTV. De uitzending van de speciale editie van Gamekings begint maandagavond om 22.30 uur en duurt tot tot 0.01. En kijken loont, want ze hebben een retedikke show in petto. Zo zal er live worden gefilmd bij GameMania in Almere, zullen er interviews zijn met BN’ers, zullen echte Nederlandse bankovervallers vertellen wat hun 'vak' inhoudt en zal Gamekings Jelle een GTAV-shirt opeten omdat hij een weddenschap verloren heeft.

Mocht je vannacht toevallig in één van de 150 winkels staan dan kan je jou foto's twitteren naar @GTAGamesnl of uploaden in onze galerij. Vergeet daarbij vanavond vooral niet te zwaaien naar andere GTA-fans van GTAGames.nl.

Natuurlijk hebben we voor de thuisblijvers ook een eigen 'show' in petto. In onze chat zullen we om 0:00 de eerste beelden van GTAV gaan delen. Ook verwachten we vannacht al enkele pagina's online op WikiGTA die je zullen helpen met het spelen van GTA5. Natuurlijk ben je ook altijd welkom voor discussies en vragen over GTA5 op ons GTAV Forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik ontvang hem morge mijn ce edition.

Hoop dat post.nl hem snel gaat bezorgen.

want ik hou het stiekem niet meer uit

o jha heb ook de stragety guide hard cover besteld( omdat het gta is)

natuurlijk ga ik de missies halen zonder de stragety guide.

Bewerkt: door indo1991

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jaaa, het is nu echt heel dichtbij. :D

Hoewel ik ook graag naar die show zou willen kijken, heb ik morgen gewoon school. Dus dat gaat natuurlijk ook niet werken (al zal ik wel de eerste tien minuten even kijken waarschijnlijk). Maar ik kijk enorm uit naar de nieuwe WikiGTA-pagina's. En zodra ik terug ben is het natuurlijk meteen GTA V in m'n PlayStation 3 pleuren en de extraatjes bij de Special Edition bekijken enzo. :puh:

Wordt echt awesome! ^^

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...