Jump to content
Joriz

IGN geeft Grand Theft Auto V een tien!


Perfecter kan niet volgens IGN. GTA5 krijgt in hun review gewoon een dikke vetten 10. Mede omdat het spel volgens hun zo'n ongelooflijk grote wereld heeft, een verhaal dat je aangrijpt en gevarieerde spannende missies. Blijkbaar heeft het spel geen enkele minpunten (dat zullen we morgen zelf gaan zien). Naast de geschreven review die je op IGN.com kan lezen hebben ze ook een videoreview. Je kan hem hieronder kijken (LET OP: Deze video bevat spoilers!).

Mocht je vanavond toevallig naar de nachtrelease van GTAV gaan. Vergeet dan geen mooie foto's te Twitteren naar @GTAGamesnl.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

(LET OP: Deze video bevat spoilers!).

Let op: het posten van spoilers of gelekte informatie over GTAV, is niet toegestaan en resulteert in een officiële waarschuwing.

... :7

Ik geloof niet in perfectie en ben dus van mening dat IGN gewoon een bende gtafanboys zijn. Op IMDB heeft geen enkele film een 10, ik zie dus niet in waarom een game dan wel o zo perfect kan zijn. Er valt an sich altijd wel wat te zeiken op een game/film, The Godfather krijgt bijvoorbeeld een 9.2 en niet een 10(IMDB is dan ook een veel kritischer medium doordat het meningen combineert).

Lees hier wat argumenten die de 10/10 tegenspreken, blijkbaar sta ik eens niet alleen...:dans:

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dus je kan gewoon haren veranderen wauw wist ik niet en R* loopt achter ze draaien op de pc van die zoon van micheal windows vista ? xD

Dat kon natuurlijk in San Andreas al. :puh:

maar er was toch iets gezegd dat je geen haar kon veranderen geen huizen kon kope bla bla

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi gedaan van GTA V. Dit bevestigt toch dat GTA V zijn geld waard is. Zelfs al zou IGN gewoon 'een bende gtafanboys' zijn zoals MegaPilot zegt. Het is natuurlijk belachelijk dat er geen enkel minpunt in GTA V zit, er is altijd wel iets wat niet 100% goed zit.

Natuurlijk kan ik daar ook niet helemaal zeker van zijn, daarvoor ga ik GTA V toch eens zelf moeten spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi gedaan van GTA V. Dit bevestigt toch dat GTA V zijn geld waard is. Zelfs al zou IGN gewoon 'een bende gtafanboys' zijn zoals MegaPilot zegt.

Let me rephrase that: 1 fanboy. De review is geschreven door 1 enkel persoon en lijkt mij dus niet representatief voor IGN.com.

Het is natuurlijk belachelijk dat er geen enkel minpunt in GTA V zit, er is altijd wel iets wat niet 100% goed zit.

Natuurlijk kan ik daar ook niet helemaal zeker van zijn, daarvoor ga ik GTA V toch eens zelf moeten spelen.

Precies, ik verwijs je dan ook graag door naar de veel uitgebreidere review van tweakers.net.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...