Jump to content

Dotz

Locatie volgende GTA  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke locatie (al dan niet met omgeving) zou jij graag zien in een volgende GTA?

    • Liberty City
      1
    • Vice City
      2
    • Los Santos
      0
    • Las Venturas
      2
    • San Fierro
      0
    • London
      2
    • Carcer City
      1
    • Anders, nl.. (zie post)
      0


Recommended Posts

Nu GTAV al weer geruime tijd uit is rijst de vraag natuurlijk wat de volgende GTA zal betekenen! Naar alle waarschijnlijkheid zal de volgende GTA de eerste next-gen GTA worden. Maar wie weet krijgen we eerst een portable GTA zoals de Stories of Chinatown Wars. Zouden we eindelijk teruggaan naar Vice City zoals velen zo graag zouden willen?

Discussieer het hier!

edit: GTAV is als eerste GTA reeds verschenen voor de PS4 en XB1, daarmee is het de eerste next-gen GTA

Persoonlijk denk ik dat R* wel eens een Grand Theft Auto Los Santos Stories voor de PS Vita, en later wellicht PS3, zou kunnen maken. R* heeft nog steeds uitstekende contacten met Sony en Sony wil beslist een echte systemseller voor de Vita! Ook denk ik dat teruggaan naar Vice City een logische stap zou zijn voor R*. Een GTA in Carcer City lijkt me niet onaannemelijk en zeer interessant! Ik verwacht geen GTA meer op een platform van Nintendo.

Wat denken jullie?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    18

  • Phoenyxar

    15

  • Ezra24rct3

    12

  • FcUtreg4Life

    8

Hahaha 'geruime tijd'. Goed om eens over na te denken! Ik gok op een samengestelde wereld met Liberty City van IV, Los Santos + bijgebieden uit V en dan een extra stad erbij.. Vice City? Een andere? Weet het nog niet, maar nog zo' 6 jaartjes wachten en we zullen het weten, start de countdown timer maar alvast!

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

San Fierro! Ik vind Vice City echt geen aantrekkelijke stad en ik ben vrij zeker dat vele spelers zo'n game in Vice City teleurstellend naar de verwachtingen gaan vinden. Ik weet niet hoe een HD-gen game in Vice City zou moeten werken. Men neme een strand, pleur wat huizen zo willekeurig neer, een palmboom hier en daar... Vice City! Alhoewel ik wel wil zien hoe ze zoiets zouden maken, zie toch liever San Fierro terug.

Je was bij deze toch te snel klaar met alles op 100% krijgen.

Heb 6 missie's gedaan, bijna 2 uur aan gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich zou ik een GTA naar een handheld wel weer zien zitten, al is de kans klein dat ik die (direct) aanschaf. Wat betreft de 'grote' GTA's (wat wel weer een jaar of 4/5 kan duren, maar dat terzijde), hoop ik op iets als Las Venturas of San Fierro. Met Vice City heb ik (momenteel) niets, dus dat boeit me ook niet bijster veel.

Ik heb het idee dat Rockstar véél meer uit San Fierro en Las Venturas kan halen, dus ik hoop op een terugkeer van die steden. Vooral San Fierro vond ik maar wat matig gedaan in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...