Jump to content

Dotz

Locatie volgende GTA  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke locatie (al dan niet met omgeving) zou jij graag zien in een volgende GTA?

    • Liberty City
      1
    • Vice City
      2
    • Los Santos
      0
    • Las Venturas
      2
    • San Fierro
      0
    • London
      2
    • Carcer City
      1
    • Anders, nl.. (zie post)
      0


Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    18

  • Phoenyxar

    15

  • Ezra24rct3

    12

  • FcUtreg4Life

    8

Ik denk dat ze Vice City gaan gebruiken voor GTA 6 :puh:

En ook dat het ongeveer de formaat heeft van IV

Waarom?

Next-Gen Consoles, dus grote tweaks aan engine, en als de next-gen bijna dood zijn, zelfde fenomeen als V?

GTA SA was een van de laatste GTA op die engine, en dus ook de grootste... (VCS en LCS tel ik even niet mee)

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde redenering als Dipsie, ik verwacht ook een relatief kleine GTA, maar eentje die wel veelzijdig en doordacht is. Zelf zou ik graag San Fierro zien, maar uiteindelijk kan ik mij wel in elke omgeving en map amuseren, dus ik kan met alles leven.

Link to comment
Delen op andere websites

San Fierro lijkt me leuk. De sfeer van Vice City terugbrengen lijkt me moeilijk in HD, laat staan in next-gen, maar R* heeft ons nog nooit teleurgesteld! Het lijkt me wel gaaf! Liberty City is wat mij betreft nooit verkeerd maar dat verwacht ik niet.

Las Venturas verwacht ik niet, dat is te klein. Dat verwacht ik nog enigszins als DLC voor GTAV of als spin-off GTA.

Carcer City lijkt me de gaafste mogelijkheid!

Wat denken jullie van de setting? Opnieuw een GTA in het heden, zoals we al sinds IV hebben? Of zouden we eindelijk weer eens terug het verleden in duiken? Een jaren '60- of jaren '90-setting lijkt me gaaf! Bij de jaren '60 kun je dan leuke dingen doen met de hippiecultuur, WOII-veteranen en Vietnamoorlog en de Jim Crow-wetten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk op een Vice City, maar ik denk dat Rockstar ook wel weet dat ze dan aan een mission impossible beginnen. De verwachtingen liggen dan zo hoog qua sfeer, maar hetzelfde zou je kunnen zeggen van gta V waar de setting in San Andreas was. Ook wel bestempeld als de beste gta tot nu toe qua mogelijkheden (waar iedereen waarschijnlijk de meeste tijd in heeft doorgebracht). GTA V heeft het denk ik ook aan de verwachtingen voldaan verwacht ik. Er zullen nu links en rechts wat problemen zijn met bugs, maar als die verholpen zijn zal iedereen het zich ook gewoon herinneren als een goede game. Ik hoop dus Vice City, maar ben bang dat Rockstar daar nooit meer aan gaat beginnen. Wellicht dat ze in de veilige kring van Liberty City - Los Santos (- San Fierro) blijven zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

@Dipsie8: LCS en VCS draaien op een mobiele engine. Niet op de engine van GTA III, VC en SA (Oftewel de GRIT engine)

LCS en VCS draaien op dezelfde engine als Vice City, geen idee wat een mobiele engine inhoudt.

Las Venturas wil ik gewoon nooit meer terugzien. Misschien als kleine zijstad ergens, maar niet als centrale stad, dat zou gewoon ...yuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zelf, dat het ooit mogelijk is om zelf een wereld te kiezen waar je graag heen wilt op 'vakantie'. Dat er bijvoorbeeld wel een hoofdwereld is, maar dat je ook kan zeggen van dat je naar Vice City wilt, en daar dan de boel overneemt. Lijkt me wel gaaf.. Wat 3L1077 zegt, ik ben er ook wel mee-eens. Maar ooit heeft Rockstar Games gezegd dat Amsterdam niet geschikt is als stad in een Grand Theft Auto game, terwijl de criminaliteit en andere dingen gewoon een uitstekende sfeer zou zijn. Misschien London weer terug, of een andere plaats.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Staat er iemand eigenlijk wel bij stil dat dit ook de laatste GTA zou kunnen zijn? Het lijkt natuurlijk niet denkbaar juist omdat het zo'n succes is maar als ik een game developer zou zijn zou ik liever afsluiten met een knaller van een game dan dat het niets meer is. Aan alles komt een eind, ook aan GTA. Ik meende in 2011 ook ergens gelezen te hebben dat R* zei dat dit de laatste GTA werd maar heb dit later nooit meer gehoord of terug gevonden.

Ik hoop zelf, dat het ooit mogelijk is om zelf een wereld te kiezen waar je graag heen wilt op 'vakantie'. Dat er bijvoorbeeld wel een hoofdwereld is, maar dat je ook kan zeggen van dat je naar Vice City wilt, en daar dan de boel overneemt. Lijkt me wel gaaf.. Wat 3L1077 zegt, ik ben er ook wel mee-eens. Maar ooit heeft Rockstar Games gezegd dat Amsterdam niet geschikt is als stad in een Grand Theft Auto game, terwijl de criminaliteit en andere dingen gewoon een uitstekende sfeer zou zijn. Misschien London weer terug, of een andere plaats.. :puh:

Ze hebben 5 jaar gewerkt aan één stad en wat dorpjes, meerdere steden van dit formaat in die periode lijkt mij onmogelijk.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk op een Vice City, maar ik denk dat Rockstar ook wel weet dat ze dan aan een mission impossible beginnen. De verwachtingen liggen dan zo hoog qua sfeer, maar hetzelfde zou je kunnen zeggen van gta V waar de setting in San Andreas was. Ook wel bestempeld als de beste gta tot nu toe qua mogelijkheden (waar iedereen waarschijnlijk de meeste tijd in heeft doorgebracht). GTA V heeft het denk ik ook aan de verwachtingen voldaan verwacht ik. Er zullen nu links en rechts wat problemen zijn met bugs, maar als die verholpen zijn zal iedereen het zich ook gewoon herinneren als een goede game. Ik hoop dus Vice City, maar ben bang dat Rockstar daar nooit meer aan gaat beginnen. Wellicht dat ze in de veilige kring van Liberty City - Los Santos (- San Fierro) blijven zitten.

Als er een organisatie is die een mission impossible tot een goed einde kan brengen is het R* wel!

Ik hoop zelf, dat het ooit mogelijk is om zelf een wereld te kiezen waar je graag heen wilt op 'vakantie'. Dat er bijvoorbeeld wel een hoofdwereld is, maar dat je ook kan zeggen van dat je naar Vice City wilt, en daar dan de boel overneemt. Lijkt me wel gaaf.. Wat 3L1077 zegt, ik ben er ook wel mee-eens. Maar ooit heeft Rockstar Games gezegd dat Amsterdam niet geschikt is als stad in een Grand Theft Auto game, terwijl de criminaliteit en andere dingen gewoon een uitstekende sfeer zou zijn. Misschien London weer terug, of een andere plaats.. :puh:

Laten we wel reëel blijven.

Staat er iemand eigenlijk wel bij stil dat dit ook de laatste GTA zou kunnen zijn? Het lijkt natuurlijk niet denkbaar juist omdat het zo'n succes is maar als ik een game developer zou zijn zou ik liever afsluiten met een knaller van een game dan dat het niets meer is. Aan alles komt een eind, ook aan GTA. Ik meende in 2011 ook ergens gelezen te hebben dat R* zei dat dit de laatste GTA werd maar heb dit later nooit meer gehoord of terug gevonden.

Ik denk niet dat een productnaam als GTA ''afgesloten wordt met een topper''. Dat is om financiële redenen alleen al heel erg dom. Een nieuwe GTA zou met een beetje fatsoenlijke marketing zo weer miljoenen op kunnen leveren, zelfs als er een prutproduct afgeleverd word. Ik verwacht ook nog een GTA op de PS Vita.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...