Jump to content

Dotz

Locatie volgende GTA  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke locatie (al dan niet met omgeving) zou jij graag zien in een volgende GTA?

    • Liberty City
      1
    • Vice City
      2
    • Los Santos
      0
    • Las Venturas
      2
    • San Fierro
      0
    • London
      2
    • Carcer City
      1
    • Anders, nl.. (zie post)
      0


Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    18

  • Phoenyxar

    15

  • Ezra24rct3

    12

  • FcUtreg4Life

    8

Het zou me ook niets verbazen als Rockstar eerst een aantal games zou uitbrengen die lijken op gta, maar het net niet zijn. Zoals Red Dead Redemption en L.A. Noire. Dan zijn de verwachtingen meteen minder hoog en je hebt toch voor de fans een soort GTA gecreëerd die in een hele andere setting gespeeld kan worden (hoeft niet per sé een moderne stad te zijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las op Wikipedia net dat dit de laatste GTA zou zijn, en het zinnetje eindigde met een punt...

De meeste zinnen eindigen met een punt, ik snap niet wat je daarmee wil zeggen! Wat was trouwens de bron van die informatie?

Het zou me ook niets verbazen als Rockstar eerst een aantal games zou uitbrengen die lijken op gta, maar het net niet zijn. Zoals Red Dead Redemption en L.A. Noire. Dan zijn de verwachtingen meteen minder hoog en je hebt toch voor de fans een soort GTA gecreëerd die in een hele andere setting gespeeld kan worden (hoeft niet per sé een moderne stad te zijn).

Dat denk ik ook, ''Agent'' kan ook nog aan dat rijtje toegevoegd worden. Ik verwacht nog wel een spin-off GTA. Zoals een ''Stories'' of een soort van CTW.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las op Wikipedia net dat dit de laatste GTA zou zijn, en het zinnetje eindigde met een punt...

De meeste zinnen eindigen met een punt, ik snap niet wat je daarmee wil zeggen! Wat was trouwens de bron van die informatie?

Hiermee bedoel ik dat er niet achter stond van 'GTA II is de laatste GTA in het 2D tijdperk'... Snapie?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoel ik niet, ik vraag me af wat je bedoelt met ''en het zinnetje eindigde met een punt''. Bovendien is er niet één enkel 2D-tijdperk, was GTA2 niet de laatste ''2D''-GTA en wordt GTA2 met een Westers cijfer aangeduid en niet met een Romeins cijfer.

Daarnaast vermeld je nog steeds geen bron. Waar komt die info van?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, die zie ik niet aan komen. Ik denk zelf geen GTA's meer voor de handhelden zoals PSVita, en de Nintendo 3/2DS.

En de Stories op een PS4/Xdoos one, dat zie ik niet zo snel gebeuren. Er zijn 2 Stories en die zijn voor PSP only. (En PS3 zins December)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas Stories.

Die verwacht ik niet meer aangezien R* heeft gezegd het III-era afgesloten te hebben.

Nee, die zie ik niet aan komen. Ik denk zelf geen GTA's meer voor de handhelden zoals PSVita, en de Nintendo 3/2DS.

En de Stories op een PS4/Xdoos one, dat zie ik niet zo snel gebeuren. Er zijn 2 Stories en die zijn voor PSP only. (En PS3 zins December)

De stories zijn ook op de PS2-verschenen, al voordat ze op PSN verschenen.

Waarom negeer je mij overigens :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...