Jump to content
Joriz

#GTAV nachtlancering: 'Gezellig om te kletsen met mensen met dezelfde hobby'


Al moeten sommige mensen nog op de post wachten met hun exemplaar van Grand Theft Auto V. Zijn er vannacht duizenden fans naar de nachtlancering van alle gamewinkels gegaan. GTAGames.nl administrator PatrickW was samen met zo’n 150 andere GTA-fans bij de nachtlancering van Gamemania in Almelo en vertelde mij hoe hij het vannacht vond.

gallery_1_5_9687.jpg

De rij vannacht in Almelo waar PatrickW tussen stond

Hij vertelde mij dat verderop in dezelfde winkelstraat ook nog een nachtlancering van Bart Smit en Intertoys was, maar daar lagen de aantallen aanwezigen beduidend lager:10-20. Het was in Almelo ieder geval veel drukker dan verwacht, en het publiek van veel gevarieerder dan was normaal wordt gezien als typische GTA-fans. PatrickW vond het in ieder geval een leuke happening, het is altijd gezellig om te kletsen met mensen met dezelfde hobby. Achteraf werd hij online aangesproken dat iemand van GTAGames.nl hem had gezien. Tevens bleek net voordat PatrickW bij de kassa aankwam dat een van de jongens met wie hij stond te kletsen, ook regelmatig op GTAForum.nl en op WikiGTA komt. Achter de kassa heeft PatrickW helaas niet verder kunnen praten omdat iedereen zo snel mogelijk naar huis wilde om te spelen. Volgens PatrickW was het onzettend grappig om te zien hoe iedereen met een tasje in de hand naar buiten kwam, terwijl mensen nog stonden te wachten, met een ontzettende "big smile" op z'n gezicht.

gallery_1_160_9071.jpg

In

Lelystad was GTAGames.nl blijkbaar ook aanwezig

Meer GTAV nachtlancerings foto's (of upload je eigen foto's)

Wat vond jij van de nachtlancering of moet je nog steeds wachten? Mocht je GTA5 al spelen dan staan de eerst pagina's met GTA5 cheats en GTA5 hulp al online op WikiGTA!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Aloha,

Ik ben Alex, redacteur bij Pownews. Wij willen morgen een item gaan draaien in verband met de release van GTA V. Hiervoor zijn wij op zoek naar de echte hardcore GTA-spelers. De mensen die gisteravond voor de winkel lagen en nu nog aan het spelen zijn, zeg maar.

Ben of ken jij zo iemand? Neem dan contact op met mij via alex@powned.tv. We interviewen je dan morgen graag over de game en de release.

Groet,

Alex

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aloha, Ik ben Alex, redacteur bij Pownews. Wij willen morgen een item gaan draaien in verband met de release van GTA V. Hiervoor zijn wij op zoek naar de echte hardcore GTA-spelers. De mensen die gisteravond voor de winkel lagen en nu nog aan het spelen zijn, zeg maar. Ben of ken jij zo iemand? Neem dan contact op met mij via alex@powned.tv. We interviewen je dan morgen graag over de game en de release. Groet, Alex

Veel succes!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wppx.jpg

Bij de mediamarkt in Hengelo was het ook zeer druk. In totaal gelukkig maar een uurtje moeten wachten en natuurlijk genieten van de gratis hamburger en Monster energie en eveneens een lekker muziekje :) de eerste mensen die hem hadden gingen toeterend en vooral hard na huis haha

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er geen duidelijk fototje van, Maar de nachtlancering hier in 's-Hertochenbosch was ook een goede drukte. Begon als altijd rustig, Maar het eindigde met een goeie dikke 200 á 250 man. Zeker voor een stadje als dit, is dat toch een grote opkomst.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om een of andere reden ben ik zo stom geweest om 'm niet te pre-orderen. Stond dus die avond in de rij totdat iemand van Game Mania langskwam die zei dat de rij alleen voor mensen was die 'm gepre-orderd hadden en bericht hadden gekregen dat ze 'm konden komen ophalen om 0.00 uur. Naar huis gegaan en meteen gepre-orderd en nu kan ik 'm hopelijk zaterdag ophalen :D.

Bewerkt: door Puma

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

had hem wel gepreordert maar stond om de een of andere reden niet op de lijst. :cab: Kreeg hem gelukkig wel mee, deden ze niet zo moeilijk over ze hadden genoeg PS3 games. Voor de Xbox versie hadden ze maar 15 kopietjes over voor de normale klanten. Dus veel moesten de winkel zonder game verlaten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In Nieuwegein was het echt veel drukker dan ik verwacht had. Maar ik heb me goed vermaakt kwam tegelijk met 3 jongens aanlopen we reageerde het zelfde toen we de rij zagen. Wooooh zo lang was onze reactie :*D Maar omdat 1 van deze jongen geen gta ging kopen kon hij mooi kijken waar de kortste rij stond. En al met al zat ik om half 1 weer op me motor naar huis. Uiteraard heel rustig naar huis gereden :engel: Ik vond het een mooi iets om meegemaakt te hebben erg gezellig gehad mede deze 3 jongens die ik niet kende maar wel de zelfde passie en hobby hadden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...