Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

De titel zegt eigenlijk al genoeg, wat heb jij vandaag ontdekt in GTA V?

Een geheime locatie die je nog niet kende, of een geheime weg, een speciale feature of eender wat dat je niet hebt gezien in trailers of dat je nog niet wist. Aangezien deze game zo waanzinnig groot is verwacht ik dat je elke dag wel iets nieuws ontdekt in de mooie wereld van GTA V. Gelieve wel op te passen met spoilers! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet zo heel belangrijk en waarschijnlijk voor de hardcore racers enzo al helemaal niet, maar het viel me op dat je vaker last hebt van files. Dan sta je voor zo'n stoplicht en niet veel later staan er achter je ineens ruim twintig voertuigen ofzo. In GTA IV was dat altijd minder (of het moet aan mij liggen dat ik er nooit goed genoeg op gelet heb). Ik vind het wel realistisch in ieder geval.

En 'interactieve voertuigen' zoals takelwagens met beweegbare arm en natuurlijk vrachtwagens met koppelbare oplegger zijn weer helemaal terug. Vind het wel tof om langs zo'n tankstation bij Paleto Bay te rijden met een truck om dan vervolgens een oplegger eraan te koppelen. ^^

Tot slot iets dat we allemaal wel al wisten, maar wat ik toch nog even wil zeggen: de draw distance is echt ongelofelijk! Ik besloot een vliegtuigje te pakken vanaf Los Santos International Airport en vloog zo hoog mogelijk. Al die lichtjes, echt fantastisch! :D Tot ik werd neergehaald door een politiehelikopter. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

- Dat rijden (nu nog) moeilijk is

- dat de politie lastig af te schudden is

- dat de controls verwarrend zijn

ik heb al een tijdje niet gegamet en daarvoor cod, dirt, uncharted en fifa gespeeld. Ook is het mijn 1e gta game en ik moest dus heel erg wennen. Makkelijker word t niet doordat de controls precies tegenovergesteld zijn (cod is r1 schieten, gta r2. reloaden is o ipv de vertrouwde vierkant enz.) zo heb ik toen ik wou instappen in mijn auto er per ongeluk op geschoten met een shotgun ;) en tijdens het rijden sloeg ik tevens onbedoeld mijn ruit in;p.

kortom: ik moet effe wennen, maar dat komt wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me al in een van de eerste missies op dat de politie moeilijker af te schudden is dan ooit tevoren. Ze rijden nog steeds regelmatig hun auto's in de prak, maar ze zitten je veel dichter op de hielen en deinzen er ook niet voor terug je in de flank te rammen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me al in een van de eerste missies op dat de politie moeilijker af te schudden is dan ooit tevoren. Ze rijden nog steeds regelmatig hun auto's in de prak, maar ze zitten je veel dichter op de hielen en deinzen er ook niet voor terug je in de flank te rammen.

Wel vind ik cool dat je ze ook daadwerlijk af kunt schudden terwijl je ze kunt zien zoeken naar je door bijv. achter een muurtje te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat, en het feit dat je nu hun line of sight aangegeven ziet op de radar. Weet je meteen welke kant ze op kijken, zodat je er achterlangs kunt glippen.

Maar door hoogteverschillen, muurtjes en dat soort shit heeft die line of sight me onnodig vaak bang gemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het glas van de tram is bulletproof. Of de bestuurder is niet te killen van buitenaf, één van die twee.

En dat de Voltic geen geluid maakt wat op een manier zowel relaxend als verwarrend werkt.

Dat, en het feit dat je nu hun line of sight aangegeven ziet op de radar.

Is toch niet nieuw? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets grappigs ontdekt: de oplegger van een truck verdwijnt iedere keer wanneer je even wegloopt (bijvoorbeeld een winkelpand inloopt en dan teruggaat). Opzich geen ramp, maar hoop wel dat dit opgelost wordt ofzo. :puh:

EDIT: Vergat ik bijna te melden... Toen ik ergens vlakbij Paleto Bay was, sprong er ineens een hert voor m'n neus. Heb 'm behoed voor het gevaar door irritant lopen te toeteren, waarna hij weer terugrende. Echt superleuk van Rockstar dat ze dat erin hebben gestopt. xD

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...