Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog iets heel leuks ontdekt, dat ik als Apple-fan eigenlijk wel heel geniaal bedacht vind:

Op verschillende plaatsen is een reclamebord van de 'iFruit 9iX' (parodie op de 'S'-serie van de iPhone) te vinden. Op dat bord staat '3% thinner, 3% faster, 30 hours queue'. En in zo'n commercial op tv hadden ze het over een telefoon van Whiz Wireless die beter zou zijn dan de iFruit 9iX, omdat het 9G mobiel internet heeft onder andere in plaats van slechts 4G. Echt zo leuk bedacht van Rockstar Games. :7

Moest dit toch even melden. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

En 'interactieve voertuigen' zoals takelwagens met beweegbare arm en natuurlijk vrachtwagens met koppelbare oplegger zijn weer helemaal terug. Vind het wel tof om langs zo'n tankstation bij Paleto Bay te rijden met een truck om dan vervolgens een oplegger eraan te koppelen. ^^

Er zit ook een graafmachine in het spel, wat een lol kun je daarmee hebben zeg. Je kan er zelfs bussen mee van de grond lichten en omver gooien. Helaas gaat 'ie wel erg traag.

Verder; dat Packie weer in 't spel zit (kwam hem opeens tegen bij een supermarkt, in een penibele situatie), en dat Salvation Mountain érg goed is nagebouwd. Sowieso voelt LA erg authentiek (tot aan de WC's op het strand aan toe). Fantastisch werk afgeleverd door Rockstar.

Ook ik ben onder de indruk van de politie, ze doen inderdaad beter hun werk dan voorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

- Atomic Blimp op Mount Chiliad geparkeerd, op dat platform met dat bordje met informatie :D Had niet verwacht dat het ging lukken, weinig ruimte bovenop Mount Chiliad

- Door een bosje gereden, stond er een politieauto achter, gelijk een ster

- 24/7 vijf keer overvallen, best mooi uitgewerkt

- Met zo'n jointman gepraat, afloop had ik niet verwacht :puh: Zeker doen! Staat ergens bij die paarse/gele muur, lijkt op die muur die je in SA ook had bij het politiebureau

- Nog veel meer, zoals terugkerende characters van IV/EFLC

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb best veel ontdekt tijdens GTA V. Allereerst vind ik het erg jammer dat de map niet geheel zichtbaar is. Ingame zie je de map niet, maar bij het spel heb je een grote kaart gekregen van GTA V, waar ook alles op staat. Waarom dan niet ingame dat ook doen? Nouja.

Politie is simpel af te schudden, ga gewoon in een steegje staan en ze zien je niet. Echt ideaal. Ze rijden je dan gewoon telkens voorbij. Best leuk om te zien eigenlijk.

Ik heb nog geen enkele pick-up gevonden (wapens of armor)..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben na de missies de omgeving aan het bekkenen. Ik raad je aan niet met je mooiste auto mount chiliad op te rijden toen ik dat dee viel ik er al af. R* heeft alle beloftes waargemaakt. De map is zo f*cking groot. Ik ben grove street aan het zoeken maar die kan ik niet vinden. als ik zo thuis ben van school ga ik nog meer ontdekken. wel heb ik veel plekken gevonden waar de screenshots zijn gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...