Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik reed ergens in de begroeide wildernis met een buggy (offroad) toen ik een hert aanreed. Ik stapte even uit om het beest te bekijken, toen ik erbij stond was ik plots wasted en ik dacht in een flits iets van een roofdier te zien. Helaas was het akelig donker.

Iemand anders dit al meegemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er 4 vliegvelden zijn, en 2 military bases :D

Ook kan je volgens mij alleen niet in de Boeing 737, maar wel in alle andere.

Dat mijn auto's heel maf doen bij franklins huis. De ene keer staat er de Buffalo, de andere keer een motor, den andere keer niks.

And so much more!

Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ontdekt in GTA5 dat je soms een soort van "submissie" krijgt waarbij je een tasjesroof moet oplossen, ik dus netjes dat tasje teruggeven met geld erin. Krijg ik geneens een beloning. -350$, dus als ik dat tasje voor mezelf zou hebben gehouden zou ik gewoon 350$ winst hebben gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ontdekt in GTA5 dat je soms een soort van "submissie" krijgt waarbij je een tasjesroof moet oplossen, ik dus netjes dat tasje teruggeven met geld erin. Krijg ik geneens een beloning. -350$, dus als ik dat tasje voor mezelf zou hebben gehouden zou ik gewoon 350$ winst hebben gemaakt.

Volgens mij heb je $400,- gekregen (kan ook meer zijn), waarbij je beloond wordt door slechts -$350,- terug te geven. Je maakt dus gewoon winst als het goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ontdekt in GTA5 dat je soms een soort van "submissie" krijgt waarbij je een tasjesroof moet oplossen, ik dus netjes dat tasje teruggeven met geld erin. Krijg ik geneens een beloning. -350$, dus als ik dat tasje voor mezelf zou hebben gehouden zou ik gewoon 350$ winst hebben gemaakt.

Ook kan eerlijkheid soms op verassende manieren belonen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...