Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat zou vast weer zijn voortgebracht met modificaties. ^^ Niets merkwaardigs dus.. En uh, vandaag ben ik op een heel onopgemerkte

wijze er achtergekomen dat ik 'nieuwe' vechttechnieken kan toepassen op ieder 'levend' wezen wat rondrent in de wereld van GTA V. Eindelijk

eens een keertje iets verfrissend naast die standaard schop en slamanoeuvres.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou vast weer zijn voortgebracht met modificaties. ^^ Niets merkwaardigs dus..

Dat denk ik niet. Ik heb het tot nu toe in elke lobby gezien waarin ik heb gezeten. Ook speel ik op de Xbox One en daar zijn modders niet iets wat je vaak tegenkomt, eigenlijk nog nooit gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je een bus steelt en even later uit de bus stapt om een rottige tegenligger om te leggen, er een nieuwe buschauffeur spawnt in de bus en er mee van door gaat. boos.gif

Als je als Michael speelt, ga in bullet time en schiet die nieuwe chauffeur overhoop om de bus opnieuw te stelen.

Over stelen gesproken, zo een idioot ging Trevors persoonlijke auto jatten toen ik even uitstapte en toen ik die idioot achterna zat, heeft ie m in de terras

vastgereden nadat ie de auto liet omkieperen en was het dus onmogelijk de auto eruit te krijgen. Hoe dan ook, een paar mooie sticky bombs

hebben de dief goed doodgemaakt en de auto kon ik later weer ophalen bij de Impound of op de een of andere magische manier

stond de auto weer netjes geparkeerd bij Floyd's huis.

Ironisch eigenlijk dat F, M en T dieven zijn XD Hahaha, soms zit je je echt dood te lachen om GTA :D

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Het idee is om dat even te gaan controleren, zie ook het gesprek boven je reactie.

Ik kom dit weekend toe aan een ingame check op de XBOX360 PrioX! Ik begin in Singleplayer.

Urm.. ik heb dus even niks te delen.. Beetje sort of offtopic.. Sorry.. misschien dit weekend dus wel. :7

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ben een rare plek tegengekomen voor wat koraalrif...

Pinpoint the place met een SnapMap? Kunnen we deze verifiëren. koffie.gif

Click here to view the SnapMap :)

post-89338-0-97066200-1464959314_thumb.jpg

post-89338-0-25386200-1464959377_thumb.jpg

Zowel in Singleplayer als in multiplayer op de 360 geen koraal te vinden. :puh:

(Excuses voor de gedraaide foto's, van gsm aangezien snapmatic bleef zeuren over "memory full" ondanks het feit dat ik m'n halve gallery heb weggegooid..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je Bury the Hatchet replayed, maar dan met Trevor als playable character, zal de opzet van de missie een beetje afwijken van het standaard. In plaats van dat je als Michael naar het vliegveld en daarna naar de begraafplaats rijdt, zal je als Trevor zijnde met Michaels wagen naar Sandy Shores rijden en daar de Cuban 800 pakken nadat je met Ron belt en met deze naar North Yankton vliegen. Helaas landt je daar niet, maar vlieg je gewoon over het water richting het westen en begint op een gegeven moment de fantastische cutscene. (Ik hou echt van dat moment dat Michael en Trevor in een 'mexican standoff' positie tegenover mekaar staan icon_mrgreen.gif)

Niet veel bijzonders uiteindelijk, maar wel een leuke trivia voor de liefhebbers.

Hmm raar. Ik zie wel dat je op de Xbox 360 speelt. Ik speel zelf op de Xbox One. Misschien dat het koraal alleen te vinden is op een current-gen console? puh2.gif

Dat kan ik bevestigen yep.gif

CmJKdFPWYAA5oH3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...