Jump to content

De Vetste Auto's?


Dyaroon

Recommended Posts

De Voltic? Want die maakt inderdaad geen geluid (op banden na dan) De Feltzer staat bij mij ook best hoog genoteerd. Was mijn all-round favoriete auto in IV en misschien wordt hij het wel weer in V.

De Voltic bedoelde ik inderdaad ja.. Wat een prachtige en fijne auto. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • GTA5VehicleFreak

    2

  • Jochems

    2

  • Dyaroon

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik tot nu toe de gaafste auto vind is de Sandking XL die je op SanAndreassuperautos.com kan kopen.

Daarnaast staat er in Michael's villa garage.

Donkerblauwe Obey 9F met hardtop.

Donkerblauwe Truffade Adder met zwarte strepen

Michael's Tailgater heb ik ook lichtjes gemodificeerd maar die heb ik wel netjes gehouden,

In Michael's optionele garage heb ik staan:

Donkerblauw/zwarte Vapid Sandking XL

En een Vapid Sadler alhoewel ik deze nog weg ga doen.

In de garage van Franklin heb ik staan.

Een Bordeaux-rood/zwarte Truffade Z-type.

En een rode Overflod Entity XF (Koenisegg).

In Franklin's optionele garage heb ik staan:

Een donkergroene volledig gepimpte Cavalcade..

En van Franklin's Buffalo en zijn Bagger (motor) heb ik ook 2 brute voertuigen gemaakt :)

In Trevor's Trailer garage staat bij mij een Canis Mesa.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou ook erg van de phoenix, een mooie mussle car. En de feltzer is ook heerlijk met een turbo erop.

Hoeveel autos kan ik eigenlijk kopen op het internet. Ik wil vanavond de cheetah kopen. Maar ik wil eigenlijk nog veel meer autos kopen. Kan dat. En waar komen ze dan te staan. Aangezien er niet zoveel in de garages kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb xbox daar is het ook pijltje omlaag en dan rechtsonder ? Ik ga het vanaaf ff uitproberen. Dankjewel !

Met mijn laatste zin bedoelde ik, dat je de aandelen kunt beïnvloeden door bepaalde auto's dan kapot te maken als ik het goed begrepen heb ?

Ik ga zelf ook nog ff googlen hierop, soms ben ik het echt allemaal ff kwijt ! Je kan zo veel in dit spel :{

Link to comment
Delen op andere websites

De 9f is echt eem bazenbak.

En die auto die spikes liet vallen en geweren had. Vond dat zon badass ding!

Zijn die auto's btw te koop op internet?

De JB700 (de auto met alle gadgets) is te koop via de ingame website, maar als je die besteld krijg je de melding dat de wapens, vanwege veiligheid, uit zijn geschakeld. Je kunt ze ook niet in de LS customs er op zetten :(

Link to comment
Delen op andere websites

De 'Cheetah' is erg dik, een soort Ferrari Enzo rip-off. Nu rij ik vaak rond met de classic sport cars als de Stinger en de Pagassi. Er schijnt trouwens ook een GT versie van de Stinger (Stinger is de cabrio en Stinger GT dichteversie) te zijn alleen kan ik die nergens vinden, weet iemand hier meer over?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...