Jump to content

[Spoilers] The Lost


Jesperkaj

Recommended Posts

>>> Door 'Jesperkaj: In deze discussie is het verplicht om de Spoiler-tag te gebruiken. Gelieve dit dan ook te doen!<<<

Ik vind dat Johnny, Terry, en Clay wel heel makkelijk aan hun eindes zijn gekomen. Nadat we toch heel wat met hun hebben meegemaakt in de DLC: The Lost and Damned zijn ze toch wel gemakkelijk uit de Canon van GTA gehaald, vooral omdat Johnny de protagonist was van de eerdergenoemde DLC en je dus zou verwachten dat hij een wat grotere rol zou spelen in GTA V. Ik had graag wat meer gezien van de 'vete' tussen Trevor en Johnny, maar één cutscene waarin beide voorkomen vond Rockstar blijkbaar genoeg.

Het idee dat Trevor vrijwel in z'n eentje heel The Lost MC uitschakelt (al zijn leden daarna nog wel gewoon in San Andreas te vinden), vind ik eerlijk toch wel jammer. Het laat The Lost toch wel heel zwak overkomen, i.t.t. van wat we in TLaD hebben gezien.

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het ook erg jammer, duurde ook niet heel lang. Ik dacht echt: Johnny is weer terug! 1 minuut later was hij ook al weer weg.

En ja, dat Trevor heel The Lost in zijn eentje uitschakelt; dat moet je denk ik met een korreltje zout nemen, als je kijkt wat er allemaal in alle GTA's is gebeurd, welk hoofdpersonage heeft niet in zijn eentje een heel politieleger afgeknald? Ik ben ook al meerdere keren met Tommy de legerbasis ingerend, waarna ik iedereen overhoop heb geknald, en nog een hele tijd heb overleefd in de basis. Het laat The Lost misschien wat zwak overkomen, daar kan ik verder niet mee zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad jammer. Het was ook apart hoe snel Johnny dood werd getrapt, hij bood niet veel verzet. Eerst zo blij dat er een character uit IV terugkwam, minuut later dood. :7 Wade had er ook over dat hij niet meer de oude biker was die in Alderney The Lost leidde, niet meer zo' tough guy.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...