Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V levert een miljard op!


GTAGames.nl afbeelding
Michael zou er jaloers op zijn. Even in drie dagen tijd een miljard dollar ophalen. Rockstar Games is dit dus gelukt in de eerste drie dagen van de verkoop van Grand Theft Auto V. Al eerder had ik het voorspelt, hiermee is qua omzet in zo'n korte tijd Grand Theft Auto V dus het best verkochte spel ooit! static.gif

Felicitaties dus aan Rockstar Games en alle 300 mensen die maar liefst vijf jaar lang keihard aan dit spel hebben gewerkt.
Helaas kan Rockstar Games nog geen vakantie vieren, want ze zijn nog zeer druk bezig aan Grand Theft Auto: Online, wat op 1 oktober beschikbaar wordt voor alle mensen die GTA5 bezitten. Hoe GTA: Online precies in elkaar zit en of het echt leuk is om te spelen ga ik jullie nog voor 1 oktober vertellen aangezien ik komende week even een hands-on mag doen in de verkeerde stad ...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Had het toevallig gehoord van wat leerkrachten die aan mij dachten toen ze dat hoorden. Gewoon geweldig dat Rockstar Games wordt beloond op dit meesterwerk, en natuurlijk het geld die hun hebben geïnvesteerd. Goed om te horen, en nu hopen dat ze met dit geld een tijdje door kunnen gaan met andere Grand Theft Auto's! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

''Al eerder had ik het voorspelt, hiermee is qua omzet in zo'n korte tijd Grand Theft Auto V dus het best verkochte spel ooit! ''

Nu doe je je wel een beetje slim voor. Elk fora had het er over en twitter ook al ;) Zelfs voor de release is het al berekend via een engels fora.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

een hands-on mag doen in de verkeerde stad ...

confused2.gif

"Hands-on" refers to human interaction, often with technology. It implies active participation in a direct and practical way.

Bron: Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Hands-on

Meer kan ik op dit moment nog niet zeggen ...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Dayum, niggah!"

Nou, even eerlijk... Het zat er aan te komen. We voelden het allemaal wel aan. Gewoon al de gekte die er rond hing. En dit allemaal op console, wat zou er gebeuren mocht de game uitkomen op PC en iedereen zou gaan voor zijn PC-versie. Gaan we het record van Avatar verbreken als hoogste opbrengt binnen de entertainment-wereld?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fantastisch om te lezen dat het Rockstar Games gelukt is in zo'n korte tijd zoveel te verdienen aan een game. Laat een ander ontwikkelaarsbedrijf dat maar eens evenaren, haha. :puh: Top gedaan natuurlijk. En dit is nog maar het begin, want zoals in de hoofdpost al staat komt Grand Theft Auto Online nog, een pc- en next-gen versie (als ik de geruchten mag geloven), eventuele dlc's en meer.

Rockstar Games heeft echt een meesterwerk weten te creëren in mijn ogen (en ik denk dat de meeste anderen het hier wel mee eens zijn). Wat mij betreft zullen ze dit soort positieve resultaten de komende tijd met gemak kunnen blijven doorzetten. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

. Hoe GTA: Online precies in elkaar zit en of het echt leuk is om te spelen ga ik jullie nog voor 1 oktober vertellen aangezien ik komende week even een hands-on mag doen in de verkeerde stad ...

Volgens mij ga je op 'vakantie' Joriz, of niet :D?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...