Jump to content

Geen Missies


patrickmh

Recommended Posts

Geachte Allen,

Ik hoop dat ik het onder het juiste kopje hebt gezet, zo niet excuus hier voor.

Na gisteren een missie te voltooid hebben (geen idee welke meer), krijg ik nu geen missie's meer. Er staan bij mij alleen nog maar ?,Doodskop ect op de kaart. Maar niet meer bijv. de letters M enzo.

Wie kan mij helpen, want ik kom er maar niet uit en ik kom ook totaal niet verder. ik heb alles al geprobeert :(

Alvast vriendelijk bedankt voor de genoomde moeite :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dipsie8,

Die Yoga gebueren staat er bij mij ook tussen, alleen dan als ena laatste zeg maar.

Ik heb al met de 3 Karakters verschillende mensen gebeld, niks werkt.

Ik heb ook al verschillende ? missie's gedaan maar ook daar mee kom ik niet verder, die ? blijven maar komen :S ?

Link to comment
Delen op andere websites

.Timothy,

Hoe kan je dit zien, ik ben nog niet helemaal thuis in de GTA 5 wereld :$


En wat Dipsie8 zei met dat contacten bellen. Bij vele krijg je voicemail, of er komt te staan Hang Out.

Er er staat op de Kaart ergens rechtsonder in de teken Hs alleen dat is in het water zie ik, i ben daar ook al geweest alleen ik kreeg geen missie ? of doe ik het dan met de verkeerde karakter ?

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hij inderdaad Geel/Oranje, alleen dat teken staat niet op de de wal van de haven maar in het water bij de haven.. als ik dat heb gedaan kom ik dan weer veder kwa missie's??

Ik moet op dit moment richting het werk.. vanaaf kijk ik met het Spel of ik verder kom :)

Wat me opvalt is als ik van persoon wilt wisselen, dan staat er bij de 1 onder het hoofd 4, en bij de andere staat er 6 onder he hoofd, wat houd dit in ?

Bewerkt: door patrickmh
Link to comment
Delen op andere websites

Hs staat voor Heist setup en houdt een missie in waarbij je voorbereidingen doet voor een heist (denk aan vermomming kopen, vluchtvoertuig regelen, ...). Dus ja, als je die doet, kom je weer verder. De vraagtekenmissies (voor Strangers & Freaks) zijn níet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dipsie8,

Ja want het rare is, die getallen worden na mate van de sub-missie's niet minder :(.

.Timothy,

Oké thanks, zodra ik vanavond thuis ben ga ik direct kijken.. Alleen toch vraag ik me af, waarom dat teken op het water staat, en niet op de kant van de haven.. weet je waar ik bedoel ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...