Jump to content

Soccer98

Wat is jouw favoriete dorp?  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete dorp?

    • Paleto Bay
      11
    • Chumash
      2
    • Sandy Shores
      8
    • Grapeseed
      2
    • Harmony
      0


Recommended Posts

In GTA V zitten, net als in GTA: San Andreas, weer kleine dorpjes. En juist die dorpjes vind ik altijd zo leuk in GTA, waarom weet ik niet precies, maar ik denk dat dat het extra countryside gevoel geeft aan de game. Maar wat is jullie favoriete dorpje nou?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk toch wel Paleto Bay. Dat is immers een 'middelgroot' dorpje met vrij veel activiteit. Bij het tankstation daar zie je ook regelmatig trucks stoppen, omdat de chauffeurs een sigaretje willen roken en er is sowieso veel verkeer daar. Grapeseed zou m'n tweede keuze kunnen zijn, vanwege het nog rustigere plattelandsleven daar. Echt vet relaxt als je daar met een terreinwagen komt aanrijden. Geeft zo'n vakantiegevoel, meer die dat hebben? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Twijfelde tussen Paleto en Grapeseed. Paleto is gewoon, zoals hierboven gezegd, zo'n middelgrote woongemeenschap. Grapeseed geeft mij dan weer heel erg dat boeren plattelandsleven gevoel van San Andreas. Grapeseed wordt het voor mij.

Sandy Shores is trouwens een kut dorp. Ziet er niet uit en voelt totaal leeg aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk toch wel Paleto Bay. Dat is immers een 'middelgroot' dorpje met vrij veel activiteit. Bij het tankstation daar zie je ook regelmatig trucks stoppen, omdat de chauffeurs een sigaretje willen roken en er is sowieso veel verkeer daar. Grapeseed zou m'n tweede keuze kunnen zijn, vanwege het nog rustigere plattelandsleven daar. Echt vet relaxt als je daar met een terreinwagen komt aanrijden. Geeft zo'n vakantiegevoel, meer die dat hebben? :puh:

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen, Paleto Bay. Maar ik heb een probleempje rond die buurt, ik zie ALTIJD ALLEEN MAAR DEZE ENE AUTO- een SUV waarvan ik de naam niet meer weet... Lijkt op een jeep.

Dus ik zeg, Sandy Shores cuz Trevor!

Klopt, is gewoon een heel groot stuk groen. En mensen rijden liever in een bos met een Jeep, dan met een Stretch. Vind die Jeep's wel leuk, weet ook wel hoe hij eruit ziet. Maar heb er zelf geen problemen mee.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...