Jump to content

[SPOILERS] Eindmissie


Ricown92

Recommended Posts

Hey mensen,In de laatste missie, heb ik net gekozen voor "Kill Trevor"(waar ik nu enorm spijt van heb). Ik dacht dat deathwish Franklin zou doden. Even later kwam ik er achter dat ik nu niet meer als trevor kan spelen. Na wat zoeken op internet kon ik missies opnieuw doen, ik koos nu voor deathwish. Ik heb de missie voltooid, die heel gaaf was. Alleen kom ik nu weer terug op het punt dat ik trevor heb vermoord boos.gif Na nog meer zoeken, is het onmogelijk om de keuze terug te draaien. Dit vind ik trouwens wel raar, als je die missie opnieuw kan doen, kan je toch ook weer van dat punt opslaan. Maar goed, ik geef het op. Mijn vraag aan jullie is hebben jullie een save game die precies na dat punt opgeslagen is? Ik heb een ps3, bedankt!

>>> Door Svenie: Topictitel veranderd, tekst in spoiler gezet.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De mogelijkheid 'n missie opnieuw te spelen is er puur voor de stats, niet om de verhaallijn te beïnvloeden.

Vraag aan jullie is hebben jullie een save game die precies na dat punt opgeslagen is? Ik heb een ps3, bedankt!
Heb ik wel, maar euh ..... hoe geef ik die aan jou dan?
Link to comment
Delen op andere websites

DJmaddox, Als je mij bedoeld, ik spoiiler toch niets wat niet al eerder gespoilerd was of wel soms? Daarbij is de hele topictitel toch al 'n spoiler, dus ..... gaat ff lekker iemand anders uitkafferen $&%#€

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de spoiler, eikel. Kan je niet lezen?
Let op: Gebruik bij het posten van GTAV spoilers een spoiler-tag.

+1

DJmaddox, Als je mij bedoeld, ik spoiiler toch niets wat niet al eerder gespoilerd was of wel soms? Daarbij is de hele topictitel toch al 'n spoiler, dus ..... gaat ff lekker iemand anders uitkafferen $&%#¤

Mooie reden om niet conform om te gaan met de forum regels. Nu heb je mijn storyline ook al goed verkl**t.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel fijn als je weet van deze spoiler, want het is erg makkelijk om de verkeerde keuze te maken. Het lijkt me dat de meeste hier op het forum niet willen wat Ricown92 is overkomen.

Hoezo makkelijk om de verkeerde keuze te maken ? Als je de missie doet staat er heel duidelijk op je telefoon, Kill Trevor etc duidelijker kan niet.

moet wel heel dom zijn om kill trevor optie te kiezen en dan verbaast zijn als ie daadwerkelijk doodgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

DjMaddox doe even normaal man. Je had ook het topic titel even goed kunnen doorlezen 100x ofso dan had je dit topic zelf al niet hoeven aan te klikken.Je kan wel zeggen van [Let op: Gebruik bij het posten van GTAV spoilers een spoiler-tag] Maar niet iedereen weet hoe dat werkt.Je had het hem ook even kunnen uitleggen dus zelf ben je ook een... Het is namelijk wel erg makkelijk om iemand even te bashen dat hij perongelukt wat verklapt dat zal zijn hele bedoeling wel niet geweest zijn.Je hebt lezen en begrijpend lezen...

Bewerkt: door gta_player
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de spoiler, eikel. Kan je niet lezen?
Let op: Gebruik bij het posten van GTAV spoilers een spoiler-tag.

+1

DJmaddox, Als je mij bedoeld, ik spoiiler toch niets wat niet al eerder gespoilerd was of wel soms? Daarbij is de hele topictitel toch al 'n spoiler, dus ..... gaat ff lekker iemand anders uitkafferen $&%#¤

Mooie reden om niet conform om te gaan met de forum regels. Nu heb je mijn storyline ook al goed verkl**t.

Heb je de topictitel niet gelezen dan? Staat bij dat het 'n spoilertopic is hoor, dus ik weet 't niet. Daarbij quote ik alleen uit de openingspost die al niet tussen spoilertekens staat. Ik typ dus niets wat je niet al eerder hebt gelezen/had moeten lezen in dit topic.
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, het is niet mijn bedoeling om iemand zijn spel te ontnemen. Ik wist vanaf vandaag niet eens van een spoiler. Maar goed, ik wist niet welke optie ik moest kiezen, omdat ik niet wou dat

franklin dood ging met deathwish

. Ik dacht iemand moet dood(volgens de story). Later kwam ik erachter dat ik ze alle 3 kon houden en ja toen pas baalde ik!

Link to comment
Delen op andere websites

Het neemt niet weg dat er ook een spoiler in de titel van het topic staat, zelfs al wist je niet hoe de spoilertag precies werkte. Je had die titel iets tactischer kunnen kiezen en, zoals zovele topics hier, kunnen beginnen met

. Ik ga het niet zo grof uitdrukken als andere mensen hier, maar bedankt voor de fantastische spoilers! Meer mensen zoals jij zouden me 60 euro besparen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hou het vriendelijk heren. Het is een erg spijtige fout van Ricown92 waar achteraf niets meer aan te doen is. Ik heb de topictitel veranderd, en de openingspost in spoiler gezet, zodat mensen die nu dit topic voor een eerste keer zouden lezen meteen weten dat alles hier een spoiler is.

Mijn excuses aan de mensen die het spel nog niet hebben uitgespeeld, ik had er eerder moeten zijn zodat ik ook sneller had kunnen ingrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel fijn als je weet van deze spoiler, want het is erg makkelijk om de verkeerde keuze te maken. Het lijkt me dat de meeste hier op het forum niet willen wat Ricown92 is overkomen.

Hoezo makkelijk om de verkeerde keuze te maken ? Als je de missie doet staat er heel duidelijk op je telefoon, Kill Trevor etc duidelijker kan niet.

moet wel heel dom zijn om kill trevor optie te kiezen en dan verbaast zijn als ie daadwerkelijk doodgaat.

Hoe maak je een spoiler?

Oh niet nodig meer zie ik al.

Nou ik wist van te voren niet wat optie C. Deathwish was. En als je dan denkt dat Franklin daarmee zelfmoord pleegt of iets en toch maar kiest voor Micheal of Trevor is dat niet leuk. Want hij kon ze alle 3 behouden, en nu kan die de missie niet opnieuw doen.

>>> Door .Timothy: Als je weet wat een spoiler is, gebruik de tag dan ook even, dankje.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...