Jump to content

Top 3 dingen die jij gaat missen als de maatschappij vervalt


Sublime

Recommended Posts

Stel je voor: Overheden en steden vervallen, het gehele systeem ontwricht en niemand heeft meer controle. Jij blijft als één van de laatste overlevenden op deze wereld, zonder alle moderne technieken die je kende uit het tijdperk. Alles van huizen, autos, fietsen tot GTAForum muismatten zijn vernietigd in de paniek die binnen 2 jaar de hele wereld op zijn kop heeft gezet. Welke top 3 dingen zou jij dan het meest missen van deze wereld?

Aangezien ik hier aandacht tijdens mijn dagelijkse inspiratie momentje op de WC is dit mijn top 3:

  • Scheiten op een WC
  • Internet
  • NuJij.nl opmerkingen over hoe slecht Nu.nl is.

Nu is de vraag, wat is jouw top 3 dingen die je het meest zou missen? Als dit meer (voor jouw) belangrijke punten zijn mag je er meer opschrijven!

Link to comment
Delen op andere websites

1. Muziek. Ik weet niet in hoeverre de technologie en alles kapot is in de wereld, maar ik zal waarschijnlijk wel opzoek gaan naar LP's en een manier om deze af te kunnen spelen als ik eenmaal een goede plek heb gevonden om te kunnen leven.

2. Mensen. Aangezien ik een van de laatste mensen op aarde zou zijn zou ik wel eenzaam worden lijkt me.

3. Lekker eten. Geen restaurants meer, niet effe wat lekkers bij de Albert Heijn halen, nope, nu moet je zelf voor je vreten gaan zorgen. Dit gemak zal ik gaan missen.

Dat zijn gewoon een paar dingetjes waar ik aan denk bij zoiets. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  1. Gamen online, is toch wel jammer want dan maken we GTA: Online niet meer mee :(
  2. Pizza Taco van de lokale pizzaboer om de hoek
  3. School, klinkt stom maar je leert er heel veel zoals algebra, menselijk lichaam, topografie enzovoort

Mensen eigenlijk niet, ben nu ook niet echt een sociaal iemand :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Van die maïskolven met suiker erin, toch eens leren hoe je die op een non-urbane manier in elkaar flanst. Voor het geval dat.

2. Menig TiTa Tovenaar-aflevering.

3. Zekerheid.

Dus dat zou behoorlijk kut zijn.

Maar het lijkt me psychologisch gezien wel goed als alle moderne(re) technologie verdwijnt. Geen internet, tv en telefonie. Zo zou de wereld ook gewoon moeten zijn.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Valt mij op, dat men niet het meest voornaamste noemt. Als ik alleen ben, en het systeem weg is zou ik eerst Mens en dier missen, pas daarna alle systemen die ze gecreëerd hebben :puh:

Om het rijtje even te noemen, wat ik het eerst zou missen per ding wat me afgenomen word:

1. Ademlucht

2. Drinken

3. Eten.

4. andere dingen die je nodig hebt om te overleven, zoals een warme ruimte in de winter.

5. Mens & dier (contact met levende wezens)

a) Mens

b) dier (een wezen dat anders denkt dan de mens; echte een meerwaarde in de samenleving)

6. gemis van hetgeen wat me de opgebouwde ervaring heeft gebracht.

7. Gemis wat mij ervaring kan brengen. (hoe graag ik ook 6 & 7 om zou willen draaien; zo zit ik grotendeels in elkaar :puh: )

8. gemis van de rest van genotsmiddelen (gezelligheid & plezierigheid )

9. gemis van feedback & erkenning.

Als indirecte no. 10 zou ik zeggen: hetgeen wat mij deze 9 dingen brengt, zoals bijvoorbeeld bomen voor de ademlucht.

Top 3? Zet ergens een verval in; het hoogste zal het eerste zijn dat ik mis (in deze casus dus vanaf no. 5 :puh: )

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 years later...

Bump.

1. Het Internet. Zonder dat hou ik het echt niet zolang uit, aangezien ik het veelvuldig op een dag gebruik.. Ook omdat ik daar verslaafd aan ben. :7

2. Pastasaus. Dit klinkt misschien héél 'awkward', maar ik vind 't fucking lekker én het is trouwens erg gezond voor de mens. (:7)

3. Mark Rutte, wat een keigave gast is dat zeg! Zonder hem zou Nederland als een kaartenhuis in elkaar storten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...