Jump to content

Meerdere vragen - Multyplayer etc.


popoqwerty

Recommended Posts

Hoi, Ik heb een aantal vraagjes. Vraag 1: Hoe kan ik in GTA-IV multyplayer doen met een vriend van me die niet op het LAN/W-LAN netwerk zit. Vraag 2: Pas heb ik XBOX-LIVE points gekocht in de winkel maar wat kan ik er eigenlijk allemaal mee doen en waar ? :XD:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt door middel van je telefoon een multiplayer game starten:

(open je telefoon door het pijltje op controller te drukken, of op de PC pijltje toets naar boven)

X360_D-Pad_UpDown.pngPS3_D-Pad_UpDown.png

Dan kun je via multiplayer een freeroam starten, of een party, en dan invite je je vriend.

Een antwoord op je tweede vraag:

Je kunt bijvoorbeeld DLC kopen, of kleren voor je character van Xbox maar je kunt ook een game -mits je genoeg punten hebt- kopen.

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic hoort meer thuis in het Multiplayer forum, bij deze verplaatst. :)

Met de Microsoft Points kan je, zoals Venzio al aangeeft, oa. DLC of downloadbare content kopen. GTA IV heeft 2 uitbreidingen: The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony (samen: Episodes From Liberty City), deze kan je kopen met zulke punten. Al kan je Episodes From Liberty City ook in de winkel op een apart schijfje kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. Dan zal ik eens verder gamen. Ik wil GTA-IV snel uit hebben want ik wil V kopen voor de PC. :D^_^ EDIT.:. - Hebben jullie misschien een link naar de store voor de PC waar ik die points kan verzilveren, ik krijg ze namelijk niet gevonden. :(

Bewerkt: door popoqwerty
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het eerlijk gezegd niet helemaal, je zegt dat je XBOX-LIVE points gekocht hebt, maar je speelt GTA IV op de pc toch?

Volgens mij heb je dan toch niets aan punten die je alleen kunt gebruiken voor een Xbox? (of ik loop gewoon zover achter, dat kan ook nog :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...