Jump to content

Waar komen gekochten legervoertuigen te staan...?


dirkfendt

Recommended Posts

Voor alle voertuigen die je koopt moet je niet in je garage bij je huis kijken maar naar een andere garage die je hebt.

Ieder character heeft zijn eigen "extra" garage. Zoals Ezra24 al zegt heeft Franklin er 1 op grove street. Voor Micheal en Trevor weet ik zo uit me hoofd niet precies waar die van hun staan.

Maar als je naar Franklin gaat en even zoekt in Grove Street op de map dan zie je een garagetekentje in een groene kleur deze is van Franklin. Voor Michael en Trevor gelden de zelfde tekens maar dan met Hun eigen kleur zeg maar.

Link to comment
Delen op andere websites

VFreak heeft gelijk. Deze komen in je hangar te staan, op het vliegveld van Los Santos. Neem daar maar even een kijkje ;) Andere voertuigen komen inderdaad in de garages te staan, de garages die op de kaart aangegeven staan. Franklin vlakbij Grove Street, die van Trevor zit vlakbij de stripclub, en die van Michael zit ook niet heel ver van zijn huis af, beetje in de buurt van al die theaters.

Link to comment
Delen op andere websites

ja weet ik maar in mijn hangar bij los santos international airport staat hij ook niet

Ze moeten toch echt in de Hangar spawnen. Heb je trouwens wel een bevestigings SMS gekregen van Warstock? Save het spel en herstart je console, waarschijnlijk krijg je dan een sms.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ze gekocht met michael en ik kreeg een bericht waar in ze zeggen your new barracks has been delivered


weet iemand nog andere plekken waar hij zou kunnen staan?

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...