Jump to content
Joriz

GQ Interviewt de stemmen achter #GTAV!


Online magazine GQ.com heeft een exclusief interview gehouden met de acteurs achter de hoofdpersonen van Grand Theft Auto V. Steven Ogg (Trevor), Shawn “Solo” Fonteno (Franklin) en Ned Luke (Michael) beantwoorden op de website allerlei vragen over hoe ze het onder andere vonden om de hoofdpersonen van GTA5 in te spreken. In het interview komt naar voren dat ze nog best wel wat vrijheid hadden met het inspreken van GTAV en daarnaast ook dus hun input en ideeën mochten geven. Shawn Fonteno vertelt dat hij in het verleden ook een gangmember, dief en autodief is geweest. Hij zegt dan ook dat hij zichzelf ook als Franklin ziet. Steven Ogg zegt bijvoorbeeld weer niet dat hij als Trevor is, maar gewoon iets doet wat acteren heet. Ned Luke verteld dat zijn zoon geen Grand Theft Auto V mag spelen tot dat hij ooit genoeg is. Vooral opvallend in het interview is dat ze benaderukken dat het werk voor GTAV meer is dan alleen stemmen inspreken, ze zeggen dat ze echt moeten acteren en dat doormiddel van de motioncapture eigenlijk de acteurs in het spel ziet rondlopen net zo als in een film.

gallery_1_5_64635.jpg

De acteurs lijken ook nog eens op de personages uit Grand Theft Auto V

Mocht je willen weten wat er nog meer in het interview staat dan kan je het gehele interview in het Engels lezen op GQ.com

Bron: GQ.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat een laat nieuwsbericht zeg, zag dit een x dagen geleden al...

Your point? Ik ben bijvoorbeeld niet iemand die het internet afstruint voor een greintje informatie over GTAV. Daarom kom ik hier, en wat the hell maakt die paar dagen nu weer uit..

Ik ga het interview nog lezen, het is me nu te laat. Ik zie wel gelijkenissen tussen de ingame characters en de acteurs, alleen bij Franklin wat minder, voiceactor is dikker :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk om te lezen dat intervieuw! :) M'n engels is dan wel niet zo best, maar met een vertaalmachine kom ik toch wel een heel eind! :puh:

Lijkt me wel heel apart als die kinderen als ze groter zijn het spel zelf spelen, dan hoor je tijdens het spelen je eigen vader steeds praten en je ziet hem lopen, rennen enz. zoals die dat in het echt ook zou doen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou in het spel zien ze er beter uit. Ik zelf zal ik ook beter uit zien in GTA V, aangezien ik erg lelijk ben natuurlijk.

nooit van jezelf zeggen dat je lelijk bent man je moet je zelf respect wel houden (Y)

Dat zal in GTA Online ook geen probleem zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...