Jump to content

[SPOILERS] Geld Probleem Na Einde?


Variano

Recommended Posts

Niet zeker of ik dit als spoiler moest plaatsen maar heb toch maar gedaan.

Als jullie vinden dat dit spoiler moet zijn antwoord dan in spoiler

Waarom heb ik op het einde maar 16 miljoen als ik na het einde terug in game kom , en diegene die gewacht hebben met assassination quests hebben 31 miljoen???????

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik zou zeggen: OMDAT die anderen gewacht hebben. Bij deze missies is het lucratief om te investeren in aandelen van concurrerende bedrijven voordat je de bedrijven uit de missies te lijf gaat. Verdriet bij de 1 zorgt altijd voor geluk bij de ander en dat zal de waarde van de aandelen opstuwen. Of het uiteindelijk 31 miljoen wordt weet ik niet, maar als je alles steeds omzet in aandelen en wacht tot de stijging rond de 75% komt zou je een heel eind moeten komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste heist op Obvious doen, met de beste drivers. Dan krijg je gegarandeerd rond de 30 miljoen. Jij bent ergens een hele hoop goud kwijtgeraakt. Zelfs bij de andere optie kreeg ik het voor elkaar om 25 miljoen per character over te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste heist op Obvious doen, met de beste drivers. Dan krijg je gegarandeerd rond de 30 miljoen. Jij bent ergens een hele hoop goud kwijtgeraakt. Zelfs bij de andere optie kreeg ik het voor elkaar om 25 miljoen per character over te houden.

Als je obivious doet dan is er een kans dat je een helikopter lading met goud kwijtraakt. Die word dan afgeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste heist op Obvious doen, met de beste drivers. Dan krijg je gegarandeerd rond de 30 miljoen. Jij bent ergens een hele hoop goud kwijtgeraakt. Zelfs bij de andere optie kreeg ik het voor elkaar om 25 miljoen per character over te houden.

Als je obivious doet dan is er een kans dat je een helikopter lading met goud kwijtraakt. Die word dan afgeschoten.

Je moet de beste driver kiezen. Deze crasht niet haar/zijn heli. Dat is het risico die je neemt door te besparen op crewmembers. Ik zag haar bij mij zelfs meerdere malen tegen de windmolens aanvliegen, waar ik zowat een hartstilstand kreeg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mja ik kan die heist niet meer opnieuw doen nu en herbeginnen doe ik nu niet , ik heb al is herbegonnen 1 keer is genoeg

maja met die 16 miljoen kan ik ook aardig wat geld verdienen met die 5 assassination quests die ik nog moet doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Lesters missies bewaard voor op het einde en elke caracter heeft nu 1.2 biljoen / 1.5 biljoen dollar.

Je hebt ook nog die random event waarbij je een zakenman in 2:30 naar het vliegveld moet brengen. Tinkle (op Bawsaq) gaat dan 33% de lucht in. Je kan je 1,2 miljard nog naar 1,6 verhogen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook nog een man met een kapotte auto die je dan naar het vliegveld moet brengen als random event, als je dat heb gedaan zegt die ''Buy stocks from Tinkle', deze man staat bij het kleine dorpje links naast Banham Canyon. Daar kan je ook aardig wat aan verdienen

Oo zie dat degene boven mij hetzelfde heb gezegd, goedemorgen xD

Dit bedrijf zit btw op Bawsaq niet op LCN

Bewerkt: door GtaSaModda
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook nog een man met een kapotte auto die je dan naar het vliegveld moet brengen als random event, als je dat heb gedaan zegt die ''Buy stocks from Tinkle', deze man staat bij het kleine dorpje links naast Banham Canyon. Daar kan je ook aardig wat aan verdienen

Oo zie dat degene boven mij hetzelfde heb gezegd, goedemorgen xD

Dit bedrijf zit btw op Bawsaq niet op LCN

Het is maandagochtend ;) Ik zit ook niet voor niets hier te niksen. Ik voer momenteel niks nuttigs uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had de missies ook gehouden maar fout gedaan met laatste heist . maar kheb nog een save file gevonden waar ik nog 14 missies moest doen dus ben die herbegonnen nog een geluk dat er nog een save was en nu ga ik zeker een extra save maken voor dat ik die heist begin

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Lesters missies bewaard voor op het einde en elke caracter heeft nu 1.2 biljoen / 1.5 biljoen dollar.

Je hebt ook nog die random event waarbij je een zakenman in 2:30 naar het vliegveld moet brengen. Tinkle (op Bawsaq) gaat dan 33% de lucht in. Je kan je 1,2 miljard nog naar 1,6 verhogen :puh:

Ja, dat heb ik ook ergens gelezen! Toch nog bedankt voor de tip, zou er ook een limiet aanzitten? In iedergeval heb ik meer dan genoeg. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...