Jump to content
Joriz

GTA: Online komt vanmiddag beschikbaar!


Het is even wachten maar vanmiddag komt Grand Theft Auto: Online eindelijk beschikbaar. Er zal eerst een kleine update beschikbaar worden gemaakt vanuit het Playstation network en Xbox LIVE waarna GTA: Online rond 12:00 beschikbaar komt.

gallery_1_5_15025.jpg

Grand Theft Auto Online speelt zich enkele maanden af voor het verhaal van Grand Theft Auto V

Wil je weten wat ik van GTA: Online vond? Vorige week heb ik New York bezocht om het te spelen. Lees mijn complete GTA: Online meeting verslag. Ben je nog opzoek naar een Nederlandse crew om samen met GTA: Online te spelen check dan ons Crews & Clans fora.

Update: Op de Xbox 360 werkt GTA: Online al! static.gif

Update2: Op Playstation 3 werkt Grand Theft Auto: Online nu ook! smile3.gif

Houd er trouwens rekening mee dat de eerste dagen Grand Theft Auto: Online nog wat kleine bugs kan bevatten en wat (over)belastingproblemen kan hebben. Rockstar Games werkt heel hard aan om beide problemen op te lossen.

Bewerkt: door Thundercover

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geloof me vrij dat jij het niet veel beter zou doen. ;) Het is niet zo dat je een enorme hoeveelheid servers kan aankopen welke niet gebruikt worden dan zou je uiteindelijk zelfs verlies kunnen maken. Zij doen hun best om dit op te lossen en dus moeten we allemaal netjes geduld hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, je gaat geen loze servers aanbesteden. Maar daar heb ik het ook niet over. Je kan dit namelijk wel managen en op dat vlak falen ze. En zoals ik al zei; ze hebben er een enorme hype om heen gecreëerd. Dat schept verwachtingen en met een bedrijf als rockstar hoge verwachtingen. Hoe kan bijvoorbeeld kleine bedrijfjes die zich met name op MMO richten wel de capaciteit aan. Ik heb niet van problemen gehoord bij NCsoft (lineage, aion, guild wars) of bij gPotato (rappelz, maple story), om maar wat te noemen en ook eerdere online platformen als Westwood online en Ensemble Studios online hadden ook geen problemen. Nu is dat overigens allemaal gericht op de pc markt. Ik weet niet hoe men dat exact regelt met de netwerken van sony en microsoft en of er ook een extra laag tussen zit. Echter blijf ik er wel bij dat het gehype dan minder had gemoeten. Men was er duidelijk nog niet klaar voor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En voor 60 euro wil ik een volledige game hebben niet een halve game.. Jij koopt toch ook geen halve auto of een half huis ?. Als ik iets koop moet het gewoon volledig werken op kleine foutjes na. Maar dit dit slaat echt alles weer vind dit echt schandalig. Gta 5 is voor mij echt een grote flop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sjongejonge, ik lag me soms dood hier om sommige mensen, je zou bijna zeggen dat het trolls zijn. Alhoewel het op GTAForums.com nog veel erger is. Als je het niks vindt? Niks weerhoudt je er van om het spel te verkopen, weg te gooien of wat je er maar mee wil doen. Ga je gang, zou ik zeggen.

Ik vind het een geweldig spel, en een bugje meer of minder geef ik niet zo om, ben nog niks storends tegengekomen. Jammer dat Online nog niet perfect werkt, maar dat wordt gauw opgelost. Heb geduld ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb niet van problemen gehoord bij NCsoft (lineage, aion, guild wars) of bij gPotato (rappelz, maple story), om maar wat te noemen en ook eerdere online platformen als Westwood online en Ensemble Studios online hadden ook geen problemen.

op westwood na heb ik van die andere zowieso nooit gehoord, laat staan problemen hierover, volgens mij ben ik niet de enige,

wat nu aan de hand is is dat gta gewoon tot nu toe de grootste klapper ooit is qua games en iedereen dit speelt, en dit ook een nieuw fenomeen is in de gamesindustrie. van die andere games waar jij gta mee vergelijkt zijn nog nooit zoveel mensen warm gelopen.

gewoon even geduld, er is ook nog een leven buiten GTA Online..

p.s. gta online nog steeds niet toegangkelijk rond 20.30 bij mij op ps3

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

jammer dat ik zolang moet wachten maarja het is niet anders maar er zijn helaas al weer van die lui op me facebook die zo nodig al weer dingen moeten laten zien zoals de begin missie :S ( verwijderd Inmiddels )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En voor 60 euro wil ik een volledige game hebben niet een halve game.. Jij koopt toch ook geen halve auto of een half huis ?. Als ik iets koop moet het gewoon volledig werken op kleine foutjes na. Maar dit dit slaat echt alles weer vind dit echt schandalig. Gta 5 is voor mij echt een grote flop.

Een grote flop vind ik nou ook weer overdreven maar ik baal er wel van XD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Grote Fail als je het mij vraagt. Als je een game verkoopt moet alles vanaf dag 1 werken en dat doet GTA online absoluut niet. Ik geraak niet binnen en blijkbaar zijn er maar weinig die het lukt.

Nu hadden ze zichzelf al enkele extra dagen cadeau gedaan en met de verkoopcijfers had men dit moeten counteren. Dit is een smet op het (bijna) perfecte parcour dat GTA V tot nu toe heeft afgelegd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

OMG,GTA:online komt later uit en nu is het een flop. Daarom gooi ik het nu meteen weg.

Mens en kinderen,ga er geen ramp van maken. Er zijn ergere dingen. Je kunt offline spelen,of trek die oude jas aan en ga naar buiten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar wist pas op 18/19 september dat er zoveel mensen waren die Gta 5 hadden gekocht.

En probeer maar in 2 weken X aantal servers aan te schaffen die ook nog eens een levertijd hebben (of zelfs nog gemaakt moeten worden) Rockstar heeft geen hoge hoed waar zij zomaar servers uit kan toveren :clown: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...