Jump to content

[Ervaringen] Wat vind je van GTA: Online tot nu toe?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    12

  • bossofzeeland

    6

  • Dragon__rage

    6

  • TalkingPear

    5

ik heb geen mic. maar heb er met survival geen last mee.

beetje de andere 4 in de gaten houden, en zo nodig assisteren. zolang iedereen weet dat je het beste bij elkaar kan blijven op een locatie die goed te verdedigen is. dan is het een eitje.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag had ik een woordenwisseling met een paar andere Hollanders of Belgen. Tot ze dagen dat ik een Sultan had, die wouden ze maar al te graag duplicaten om de verkoop-glitch er op te gebruiken (80.000 dollar waarde als 'ie gepimpt is) en toen moest je ze horen slijmen bij me, hahaha.. Maar daar trapt deze jongen niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ervaring met het online zijn tot nu toe.

Ik zit de laatste tijd veel in een "invite only session" puur en alleen om mijn level op een normale manier omhoog te kunnen krijgen.

Bij de jobs invite ik dan meestal alleen andere spelers met ongeveer hetzelfde level. Ook deze spelers zijn over het algemeen wat serieuzer.

Dit doe ik niet omdat dit altijd zo leuk en gezellig is, maar puur en alleen omdat je met een lager level continu in de "Online session" afgemaakt wordt en je je eigen nog niet goed kan verdedigen.

Mijn revenge zal zoet zijn als ik straks ook kan bezitten over sterker wapens, sticky bombs e.d. :*D

Zonder dollen...ook dan zal ik een ieder in zijn eigen waarde laten en maar af en toe iemand overhoop knallen omdat het kan... 8)

Link to comment
Delen op andere websites

is een microfoon voor GTA5 online echt nodig of niet? Zie elkekeer filmpjes voorbij komen waar mensen met elkaar praten en dingen samen doen.. en lijk mij als je geen mic. heb dat het heel moeilijk ga of niet??

is niet nodig, is puur wat je zelf wil of fijn vindt. het kan wel handig zijn als je met je vrienden/crew members missies doet, of puur voor de lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...