Jump to content

It's working!


rmeijer18

Recommended Posts

Toch is dit frustrerend. Ik heb juist Xbox Live Gold aangeschaft om GTA Online te kunnen spelen. Omdat dit nog steeds niet kan bij mij, heb ik op deze manier al een stuk van mij internetabonnement weggegooid zonder ook maar één seconde te hebben kunnen spelen. Ik verwacht wel een vergoeding.

Link to comment
Delen op andere websites

niks werkt godverdomme

Regel jij dan even genoeg servers voor 15 miljoen spelers? Geduld van een koe...

Het is toch niet zo heel raar dat mensen verwachten waar voor hun geld te krijgen? Als een bedrijf aangeeft op 1 oktober online te gaan dan ben je als klant in de veronderstelling dat je 1 oktober kan beginnen met het spel. Er is hier niemand die het raar vind dat ze wat problemen hebben met de servers maar 2 en halve dag is wel heel erg lang hoor ;)

2 en halve dag is lang? Er zijn genoeg games die veel langer slecht bereikbaar waren. Simcity heeft weken geduurd voordat je fatsoenlijk kon spelen, Battlefield 3 heeft ruim een half jaar geduurd voordat de grootste problemen opgelost waren.

En dat zijn nog games die niet eens in de buurt komen qua schaal van spelers en servers. Rockstar is ook één van de weinige die ook van te voren heeft gezegd van "Let op, wij verwachten extreme drukte, dus de servers kunnen onstabiel zijn". Ik ben al blij als ik dit weekend kan spelen.

Dat is 1 manier om er naar te kijken. Je kan het ook zo zien; ze beloven een bepaalde service vanaf een bepaalde datum te leveren en mensen kopen daarom het spel. Als ze dan vervolgens hun belofte niet na (kunnen) komen dan is het hun fout en mag daar gerust wat gezegd van worden. Niemand had verwacht dat alles het in 1 keer allemaal zou doen, dat was inderdaad bij Battlefield ook niet zo, maar bij Battlefield was het ondanks alle bugs in het spel in ieder geval nog wel te spelen en dat is bij GTA helemaal niet het geval.

Verder vind ik de vergelijking tussen de games een beetje een 'Sjaakie heeft een snoepje gestolen dus ik mag het ook'-vergelijking.

Bewerkt: door leon123
Link to comment
Delen op andere websites

Toch is dit frustrerend. Ik heb juist Xbox Live Gold aangeschaft om GTA Online te kunnen spelen. Omdat dit nog steeds niet kan bij mij, heb ik op deze manier al een stuk van mij internetabonnement weggegooid zonder ook maar één seconde te hebben kunnen spelen. Ik verwacht wel een vergoeding.

Dit meen je toch niet echt hè? Anders zou ik me eens overdenken wat voor een pauper je bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk meen ik dit wel; ik sluit toch geen abonnement af als ik er vervolgens niets mee kan doen?! En wie weet hoe lang dit nog aanhoudt?

En trouwens: heb niet meteen een oordeel klaar over iemand en áls je die al hebt, hou die dan voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht wel een vergoeding.

Die zin zegt al genoeg.

Maar hoe dank ook, als je het per se zo wenst te bekijken, Rockstar had gewaarschuwd voor mogelijke problemen bij de launch. Dus je had kunnen verwachten dat je niet meteen kon spelen. Dus de handelingen die je hebt verricht naar jouw eigen verwachtingen komen niet overeen met het geen wat je moest verwachten aan de hand van meldingen die door Rockstar gedaan zijn. Geen vergoeding dus! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk meen ik dit wel; ik sluit toch geen abonnement af als ik er vervolgens niets mee kan doen?! En wie weet hoe lang dit nog aanhoudt?

En trouwens: heb niet meteen een oordeel klaar over iemand en áls je die al hebt, hou die dan voor je.

Je kan elke game online spelen, alleen niet Grand Theft Auto: Online op dit moment. Dus je kan er wel iets mee. En je betaald Microsoft voor je abonnement, niet Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles werkt bij mij behalve deathmatches, races etc.

Maar respect R* voor het zo snel fixen van de meeste problemen

Ik heb vandaag daadwerkelijk zonder problemen meteen kunnen connecten en met mn buddy samen kunnen spelen. Als het zo blijft dit weekend, gaat het nog een heel leuk weekend worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...