Jump to content
Joriz

Eerste GTA Online problemen verholpen!


De lancering van Grand Theft Auto: Online ging zoals helaas verwacht niet helemaal soepel. Rockstar Games heeft gelukkig alles gedaan wat ze konden. Ze hebben binnen twee dagen al diverse problemen opgelost waardoor het spelen van GTA: Online nu al met minder problemen zou moeten gaan.

gallery_1_5_285607.png

Rockstar Games werkt dag en nacht om de huidige problemen met GTA: Online op te lossen. De volgende problemen zijn nu al verholpen:

  • Voor Playstation 3 gamers is een Playstation Netwerk serverprobleem opgelost waardoor meer meer spelers tegelijkertijd kunnen verbinden met GTA Online.
  • Er was een probleem wat er voor zorgde dat sommige spelers niet door de eerste tutorial aan het begin van GTA: Online kwamen. R* werkt er hard aan dat iedereen hier doorheen komt
  • Vooruitgang in GTA: Online werd niet altijd goed opgeslagen. R* werkt er aan om dit te verbeteren en stabiel te maken.
  • Aangezien GTA Online nog niet stabiel voor iedereen werkt is de functionaliteit om GTA$ te kopen uitgeschakeld. Natuurlijk kan je nog wel geld krijgen door jobs te doen of een van de andere activiteiten in GTA Online.

Rockstar Games blijft de komende tijd dag en nacht bezig met het oplossen van alle problemen. De laatste statusupdates zijn bij R* te vinden op: http://support.rocks...-Status-Latest-

Update: Rockstar Games werkt aan een update voor de Playstation 3 en Xbox 360 versie van Grand Theft Auto: Online. Hiermee worden diverse veel voorkomende problemen opgelost. Deze update zou vandaag nog beschikbaar dienen komen.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat hier dus in het bericht staat klopt niet echt ? Je kan wel zeggen dat ze er hard aan werken zodat meer mensen door de toturial heen komt ?

Maar zolang er op xbox nog steeds het bericht is dat de cloud services offline zijn van rockstar word er dus helemaal niks op geslagen ?

Dus in mijn ogen lullen ze maar wat ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat hier dus in het bericht staat klopt niet echt ? Je kan wel zeggen dat ze er hard aan werken zodat meer mensen door de toturial heen komt ? Maar zolang er op xbox nog steeds het bericht is dat de cloud services offline zijn van rockstar word er dus helemaal niks op geslagen ? Dus in mijn ogen lullen ze maar wat ?

Er staat precies wat er is: voor de PS3 zijn een aantal problemen opgelost, voor de rest doet men hard zijn best.....lijkt me voor nu het beste nieuws dat je kan krijgen. Ga lekker naar school, maak je huiswerk, help ondertussen wat in het huishouden (je hebt nu toch tijd genoeg) en voor je het weet is het zover :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh zit dat zo ? dus als iemand mij probeert te kleineren mag ik dat niet terug doen dan krijg ik dus een ban... Mja idd rechtvaardig hoor ;)

Als je dat al kleineren vindt, dan heb je wel enorm lange tenen.

Zal als ik van werk kom wel weer eens proberen. Gisteren twee keer geprobeerd: één keer zwart scherm zonder ook maar foutmelding en één keer een freeze bij het maken van mijn poppetje. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk om te horen, heb gisteren heel lang online kunnen zijn, mooi dat Rockstar Games bezig is! :D

Vent ik zit al jaren niet meer op school ;) dus mondje he voor je iemand zijn leven probeert te voorspellen.

Pardon? Doe eens normaal kind, je bent echt vreemd aan het doen.. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is mij al wel een aantal keer om met een tijdelijke character te spelen. Je maakt er eentje aan en kan gaan spelen. Duurt wel even voordat alles geladen is maar beter iets dan niets. Je kunt dan missies doen zoals parachutes springen en met andere spelers rondrijden. Ook kun je kleding e.d. kopen en waar iedereen het voor doet, elkaar over hoop knallen! Ging overigens behoorlijk snel. Zat binnen 1,5 uur op level 6 met 25.000 dollar..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik blijf het belachelijk vinden , want ze hadden 5 jaar de tijd gehad en ze wisten dat het goed zal verkopen.

In een gebruikerstest test je niet met 2 miljoen gebruikers. De problemen die daaruit voort komen zijn niet vooraf te overzien. Ongetwijfeld heeft Rockstar de boel bug vrij gehad op het testpanel anders hadden we een paar dagen terug de mededeling gehad dat de release uitgesteld zou zijn.

Wat ik begrijp is dat 99% van de problemen komen door de enorme aantallen requests in de eerste dagen. Die ontstaan omdat iedereen probeert om gelijk Online te starten en spelen. Dat heet piekbelasting en daar valt maar deels vooraf op te anticiperen. Zoals ik het zie ontstaan de problemen met name door Sony en Microsoft, heeft Rovkstar dit voorzien en biedt men daarom de mogelijkheid om wel te ervaren maar nog niet te saven wat je voortgang is. Dat is een keuze die ze hebben gemaakt, andere optie zou zijn om ongelijkmatig te releasen per land of regio, maar dat hebben duidelijk niet gedaan. Vermoedelijk om ons fans allemaal tegelijkertijd te laten starten, dat wordt ons gegund. Rockstar heeft dus weer zijn fanschare voorop gesteld en is voorbij gegaan aan belangen van andere betrokken partijen. Natuurlijk is het balen dat het niet meteen werkt zoals bedoeld, maar er is ook nog de singleplayer om je mee te vermaken, dus nee, klagen zal ik niet zo snel doen. Ala de boel over een week of twee nog net zo bagger is, dan begin ik wel onpasselijk te raken. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...