Jump to content
Joriz

Eerste GTA Online problemen verholpen!


De lancering van Grand Theft Auto: Online ging zoals helaas verwacht niet helemaal soepel. Rockstar Games heeft gelukkig alles gedaan wat ze konden. Ze hebben binnen twee dagen al diverse problemen opgelost waardoor het spelen van GTA: Online nu al met minder problemen zou moeten gaan.

gallery_1_5_285607.png

Rockstar Games werkt dag en nacht om de huidige problemen met GTA: Online op te lossen. De volgende problemen zijn nu al verholpen:

  • Voor Playstation 3 gamers is een Playstation Netwerk serverprobleem opgelost waardoor meer meer spelers tegelijkertijd kunnen verbinden met GTA Online.
  • Er was een probleem wat er voor zorgde dat sommige spelers niet door de eerste tutorial aan het begin van GTA: Online kwamen. R* werkt er hard aan dat iedereen hier doorheen komt
  • Vooruitgang in GTA: Online werd niet altijd goed opgeslagen. R* werkt er aan om dit te verbeteren en stabiel te maken.
  • Aangezien GTA Online nog niet stabiel voor iedereen werkt is de functionaliteit om GTA$ te kopen uitgeschakeld. Natuurlijk kan je nog wel geld krijgen door jobs te doen of een van de andere activiteiten in GTA Online.

Rockstar Games blijft de komende tijd dag en nacht bezig met het oplossen van alle problemen. De laatste statusupdates zijn bij R* te vinden op: http://support.rocks...-Status-Latest-

Update: Rockstar Games werkt aan een update voor de Playstation 3 en Xbox 360 versie van Grand Theft Auto: Online. Hiermee worden diverse veel voorkomende problemen opgelost. Deze update zou vandaag nog beschikbaar dienen komen.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Goeden avond. Ik stel hier de vraag maar, omdat niemand mij hier antwoord op kan geven... Ik heb steeds dat ik kreeg ''Unavaibele Servers'' Niemand bij mij in de buurt heeft hier last van... Is er een manier dit weg te krijgen? Bedank.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mij ook geen geluk... Eerst niet kunnen verbinden, indien ik de character-wissel in singleplayer gebruik slechts een zwart scherm en indien via het andere scherm een foutmelding. Toen was ik er ein-de-lijk in, toen was mijn eerder aangemaakte online character weg. Nieuwe aangemaakt, en tot twee keer toe de bug in de race tutorial... :7

Zaterdag maar weer proberen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom lijkt het alsof de hele map ineens van Rockstar's servers geladen moet worden? Ik heb de introductie gezien en had zeer vaak last van pop-ins, lage framerate en missende texturen. In single player had ik daar nooit last van.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb nog steeds de zelfde problemen net nog geprobeerd het ergste is nog dat iedereen in mijn ps3 lijst mooi gta online zijn t spelen ik heb al zo vaak geprobeerd maar toch doet die het niet krijg elke keer claud servers jullie kunnen het verhaal wel nu is mijn vraag kan het zijn door dat ik miss een wat mindere internet verbinding heb ? ik heb 30mb dat moet normaal toch voldoende zijn om online te kunnen spelen heb met andere spellen zoals cod nooit problemen ik weet dat rockstar het aangegeven heeft dat de problemen met cloud servers er nog steeds zijn maar snap niet dat de rest in mijn lijst wel gewoon kan spelen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij mij werkt het nog steeds niet helaas. Mijn character blijft wel opgeslagen via de cloud, maar iedere keer als ik GTA: Online op wil starten kom ik niet door het laadscherm bij de eerste race. Gisteravond leek ik erdoor te komen maar daarna liep hij vast. Heel vervelend allemaal..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godver... Ik heb dus voor 3 euro geld gekocht... Krijg ik nu mijn geld terug? Godverdegodver :7

Wat waren hier de prijzen van, if i may ask? Wat is de waarde? Hoeveel euro is hoeveel V Dollars ?

200.000 V dollars. Had ik mijn Safehouse van gekocht, dat ik kwijt ben... :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...