Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij niet meer?


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    3

  • Sublime

    2

  • Davedavy

    2

  • MegaPilot

    2

- 1e was zo'n Nokia, zoals iedereen wss heeft gehad :7

- 2e een openklapbare Samsung. Weet alleen nietmeer hoe die noemt

- 3e was een Sony Ericsson Walkman, ook openklapbaar

- 4e was ook een Sony Ericsson die je open moest schuiven. Die had ik in het groen en was echt een fijn ding toen :7

- 5e een LG Cookie waar ik maar een paar maanden mee heb uitgehouden. Kon uiteindelijk nietmeer bellen :/

- 6e was een Samsung Star

- Na m'n Star had ik nog een andere, maar ik weet nietmeer welke dat was :7 Ik herinner het me weer, het was de Samsung DJ Beat. Tof ding :puh:

- 8e dan maar, dat was alweer een Samsung Star, deze keer een grijze en MET Wi-Fi :D

- 9e was een Samsung Galaxy S

- M'n 10e was een Samsung Galaxy Note I

- En dan gaan we er komen: de GSM die ik nu heb is een Samsung Galaxy S3

Holy shit :schater:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

't Enigste telefoon die ik niet meer in m'n bezit heb is 'n LG Optimus L3. Telefoon was totaal niet stuk óf defect, maar ik was 'm beu omdat de

opslagcapaciteit nogal miniem was, ik kon er slechts twee programma's op installeren. Rond de zomer van 2014 kocht ik een Nokia, en dat ging er

veel beter vanaf.

Wat voor Nokia heb je?

Eigenlijk is het bij mij nog hetzelfde als m'n vorige bericht uit 2013 (lol, ook alweer 3 jaar NicolaB :puh:). Ik heb nu sinds de zomer van 2014 een Nokia Lumia 1020.

Link to comment
Delen op andere websites

]

Wat voor Nokia heb je?

Ik ben al twee jaar lang een trotse eigenaar van een Nokia Lumia 520. Toen ik 'm had gekocht hing er een aardig prijskaartje aan, ik

meende dat 'ie toentertijd ongeveer 90 euro was. Naja, dan heb je in ieder geval ook wat. :) Mooi dat je ook 'n Nokia hebt, Nicola. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

]

Wat voor Nokia heb je?

Ik ben al twee jaar lang een trotse eigenaar van een Nokia Lumia 520. Toen ik 'm had gekocht hing er een aardig prijskaartje aan, ik

meende dat 'ie toentertijd ongeveer 90 euro was. Naja, dan heb je in ieder geval ook wat. :) Mooi dat je ook 'n Nokia hebt, Nicola. ^^

90 euro valt toch nog wel mee?

Ik kan me ook herinneren dat ik inderdaad destijds de 520 voor 99 euro bij de mediamarkt zag staan. Basic, maar best mooi model en ook niet zo duur. Dat was dus een serieuze kandidaat (ik had okt 2013 - zomer 2014 geen telefoon, nog nooit een smartphone = leuk begin).

Toch was ik helemaal 'verliefd' op die 41mp camera van de 1020, dus kocht ik die.

Link to comment
Delen op andere websites

Als eerste een Sharp GX25 (Ferrari editie haha :D), daarna een LG KG800, in het zwart met rode tiptoetsen, vet hip toen. Toen een LG GW300, wannabe Blackberry :7 Daarna een HTC Wildfire, en als laatste een Samsung Galaxy S4 Mini. Waar nu het scherm van gebroken is... :7 :7

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...