Jump to content

Stats gereset?


Lorenzo572

Recommended Posts

Ik heb vannochtend dus een paar uur online gespeeld.

ook een paar missies etc gedaan. Reputatie lvl van 9 ofzo.

Nu wilde ik dus weer online gaan, is er niks meer van deze progressie te zien? Moet ik zelfs een heel nieuwe poppetje aanmaken? Hoe kan dit?

groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de servers het nog niet goed doen kan ik begrijpen, dat je niet telkens kunt spelen.

Maar dat de stats gereset worden vind ik toch wel erg vervelend, zeker omdat ik al een paar uur heb gespeeld.. en dan nu ook weer een nieuwe mannetje moet maken, en dat hele verhaal moet doorlopen etc. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt waarschijnlijk omdat de cloud niet beschikbaar is waar jouw character in opgeslagen is. Waarschijnlijk dus gewoon een kwestie van wachten tot de cloud weer beschikbaar is en dan zou je gewoon weer verder kunnen met je character. Ik heb dit probleem momenteel ook en heb het al vaker gehad, en bij mij kwam hij op rustige momenten van de dag (ochtend/middag) gewoon weer in mijn character lijst te staan want dan is de cloud meestal gewoon beschikbaar.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk toen je opstartte kreeg je de melding dat je wel online kon, maar dat alle progressie niet opgeslagen zou worden. Ik heb die melding ook gezien en na opnieuw opstarten was alles inderdaad weg. Maar dat had ik al gezien in die waarschuwing van te voren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...