Jump to content
Joriz

Patch lost meer problemen met GTA Online op!


GTAGames.nl afbeelding
De lancering van Grand Theft Auto Online (het multiplayer gedeelt van GTAV) ging deze week niet helemaal soepel. Veel leden klaagde dat GTA Online allerlei foutmeldingen gaf vanwege overbelasting van de servers. Rockstar Games heeft de afgelopen dagen al veel verbeterd aan de serverkant en extra capaciteit bijgeplaatst. Vandaag zijn wij aan de beurt met een patch. De 39 MB grote patch (Playstation versie) met versienummer 1.02 repareert nog meer technische problemen met GTA Online. Op dit moment is de Playstation 3 versie van de patch beschikbaar en de Xbox 360 versie van de patch zal vandaag snel volgen.
Ik kan nu trouwens al bevestigen dat alles veel beter werkt op de Playstation 3 icon_mrgreen.gif.

Rockstar Games blijft de komende tijd bezig met het oplossen van problemen aan Grand Theft Auto: Online. Ook hebben ze beloofd meer naar de input van ons fans te luisteren zodat onze ideeën en suggesties in updates van GTA Online kunnen worden verwerkt. GTA: Online dient dus nu vooral als showcase worden gezien voor iets wat in de toekomst nog vele malen groter kan zijn. smile2.gif

UPDATE: Inmiddels is de patch ook uit voor XBox 360. Veel gameplezier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat huilen mensen toch.. Klote rockstar dit, en dat en zus en zo.. Jezus.. Het is bekend dat ze er aan werken, en bij veel mensen werkt het gewoon perfect (zoals bij mij) Wees gewoon geduldig in plaats van hier Rockstar te bashen, wat overigens totaal geen nut heeft..

Makkelijk zeggen hoor als alles bij jouw zelf werkt hypocriet dat je bent. Als het bij jou niet had gewerkt had jij hierzelf nu ook gaan huilen. Word het een beetje zat van dit soort mensen die zo reageren mag hopen dat het bij jullie zo hard crasht dat je nooit meer online kan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Makkelijk zeggen hoor als alles bij jouw zelf werkt hypocriet dat je bent. Als het bij jou niet had gewerkt had jij hierzelf nu ook gaan huilen. Word het een beetje zat van dit soort mensen die zo reageren mag hopen dat het bij jullie zo hard crasht dat je nooit meer online kan.

Bij mij werkte het ook niet, maar ik kon er mee leven. Het is klote dat het niet meteen op de eerste dag werkt, dat geef ik toe, maar de seconde dat ik me dat realiseerde ging m'n leven ook meteen weer verder. Er werd aan gewerkt, Rockstar heeft niet stilgezeten, en dan vind ik het prima. Zoals Whoop aangeeft schiet je er 0,0 mee op om Rockstar constant te gaan bashen, of hier de hele tijd je onvreugde te gaan uiten. Zelfs verwensingen als "dat het bij jullie zo hard crasht dat je nooit meer online kan" zijn zó ongelooflijk stupide, dat ik me echt afvraag wat je op een GTA-fansite doet. Volgens mij ben jíj hier degene die gefrustreerd bent, en is Whoop met mij en een aantal anderen gewoon realistisch.

Vergeet niet dat dit om piekmomenten gaat. Sommige dingen zorgden inderdaad voor structurele problemen, maar het is en blijft een piekmoment. Rockstar kan wel allerlei servers gaan aanschaffen of huren, maar dan zitten ze over een maand met een serverrack wat staat te idlen (niets staat te doen), en dat vinden ze ook niet handig voor hun financiële cijfers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb net al mijn vrienden gesproken ze komen allemaal online zonder dat ze cloud server unaviable krijgen ik blijf het krijgen keer op keer op keer op keer ik ben gta niet aan het bashen maar het frustreert gewoon dat iedereen kan spelen en niemand die ik spreek heeft de cloud server problemen alleen ik als ik zonder te saven wil spelen gaat het ook niet omdat die blijft hangen bij het aanmaken van de neiuwe ch laat me aub weten hebben meer mensen vandaag nog steeds de melding cloud sever of ben ik de enige en ligt t toch echt aan mijn verbinding ik wil gewoon spelen en heb de story mode nu wel gezien en als ik andere spellen zou willen doen was ik dat wel gaan doen heb gewoon zin in gta online maar kom er niet op onmogelijk voor mij

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb net al mijn vrienden gesproken ze komen allemaal online zonder dat ze cloud server unaviable krijgen ik blijf het krijgen keer op keer op keer op keer ik ben gta niet aan het bashen maar het frustreert gewoon dat iedereen kan spelen en niemand die ik spreek heeft de cloud server problemen alleen ik als ik zonder te saven wil spelen gaat het ook niet omdat die blijft hangen bij het aanmaken van de neiuwe ch laat me aub weten hebben meer mensen vandaag nog steeds de melding cloud sever of ben ik de enige en ligt t toch echt aan mijn verbinding ik wil gewoon spelen en heb de story mode nu wel gezien en als ik andere spellen zou willen doen was ik dat wel gaan doen heb gewoon zin in gta online maar kom er niet op onmogelijk voor mij

Zou je het woord "interpunctie" eens willen opzoeken?

Ontopic: ik heb er nu een aantal uren op zitten alleen kom er nu niet meer in. Hij geeft de bekende "alert" aan die ik eerder ook kreeg. GTA Online is dus nog steeds niet helemaal stabiel maar er zit progressie in!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb net al mijn vrienden gesproken ze komen allemaal online zonder dat ze cloud server unaviable krijgen ik blijf het krijgen keer op keer op keer op keer ik ben gta niet aan het bashen maar het frustreert gewoon dat iedereen kan spelen en niemand die ik spreek heeft de cloud server problemen alleen ik als ik zonder te saven wil spelen gaat het ook niet omdat die blijft hangen bij het aanmaken van de neiuwe ch laat me aub weten hebben meer mensen vandaag nog steeds de melding cloud sever of ben ik de enige en ligt t toch echt aan mijn verbinding ik wil gewoon spelen en heb de story mode nu wel gezien en als ik andere spellen zou willen doen was ik dat wel gaan doen heb gewoon zin in gta online maar kom er niet op onmogelijk voor mij

Kijk ook eens of je wel een Open NAT verbinding hebt, kan namelijk ook gewoon een probleem zijn

Bij mij werkte Online overigens eindelijk vandaag, eindelijk kon ik de tutorial in en als je die eenmaal hebt gehad zijn 80% van je problemen voorbij

Overigens krijg ik ook nog steeds af en toe de melding dat de cloud niet beschikbaar is, dan kan je vrijwel niets meer ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb net al mijn vrienden gesproken ze komen allemaal online zonder dat ze cloud server unaviable krijgen ik blijf het krijgen keer op keer op keer op keer ik ben gta niet aan het bashen maar het frustreert gewoon dat iedereen kan spelen en niemand die ik spreek heeft de cloud server problemen alleen ik als ik zonder te saven wil spelen gaat het ook niet omdat die blijft hangen bij het aanmaken van de neiuwe ch laat me aub weten hebben meer mensen vandaag nog steeds de melding cloud sever of ben ik de enige en ligt t toch echt aan mijn verbinding ik wil gewoon spelen en heb de story mode nu wel gezien en als ik andere spellen zou willen doen was ik dat wel gaan doen heb gewoon zin in gta online maar kom er niet op onmogelijk voor mij

Kijk ook eens of je wel een Open NAT verbinding hebt, kan namelijk ook gewoon een probleem zijn

Bij mij werkte Online overigens eindelijk vandaag, eindelijk kon ik de tutorial in en als je die eenmaal hebt gehad zijn 80% van je problemen voorbij

Overigens krijg ik ook nog steeds af en toe de melding dat de cloud niet beschikbaar is, dan kan je vrijwel niets meer ;)

Die melding heb ik ook nog een aantal keer gehad. Dan gooit de game me naar Storymode en als ik dan switch naar mn Online character (die dan op dat moment niet te zien is in het character vakje) werkt het gewoon weer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...