Jump to content

Wat vind jij van het geld kopen in GTA:Online?


dionkoffie

Recommended Posts

Haha dan hebben jullie samen zeker de hele tijd races gespeeld en omstebeurt elkaar laten winnen en geld inzetten... Dan gaat het wel hard ja, zo niet dan wil ik en iedereen denk ik graag weten hoe je in 4 uur 400k verdient ;)

Ja, dat wil ik ook wel eens weten idd..

De snelste manier is toch wel, Violent Duct achter elkaar spelen (9000$) per keer, pp.

(En als je nagaat dat je over die missie ong. 5 minuten per keer doet, dan kom je op 432.000 in 4 uur ja).

En af en toe tussendoor even een auto van 9000$ verkopen.. anders zou ik het ook niet weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dan hebben jullie samen zeker de hele tijd races gespeeld en omstebeurt elkaar laten winnen en geld inzetten... Dan gaat het wel hard ja, zo niet dan wil ik en iedereen denk ik graag weten hoe je in 4 uur 400k verdient ;)

Ja, dat wil ik ook wel eens weten idd..

De snelste manier is toch wel, Violent Duct achter elkaar spelen (9000$) per keer, pp.

(En als je nagaat dat je over die missie ong. 5 minuten per keer doet, dan kom je op 432.000 in 4 uur ja).

En af en toe tussendoor even een auto van 9000$ verkopen.. anders zou ik het ook niet weten..

We hebben een tijdje inderdaad Violent Duct gedaan, maar ook een hele tijd gewoon andere missies. Wij speelden 30 ~ 40 minuutjes de ene missie en dan gingen we naar een volgende toe. Tussendoor inderdaad even een Felon GT of Gallivanter Baller v2 verkopen (9,500 of 9,000). Zo is 'No Hay Bronco' is leuke met veel cash en 'Meth'd up' is ook een snelle missie. Die moet je gewoon spelen en als jij die snel kunt doen, lekker een keer of 10 achter elkaar doen. Voor je het weet heb je een gevulde portomonnee :)

Gisteren heb ik in m'n eentje een tijd missies lopen doen, van een uurtje of 8 tot 12, en ik heb toen circa 200k verdient. Gaat een stuk trager als je alleen bent, omdat je de helft aan firepower mist. Vooral tijdens het rijden mis je iemand die even achteruit met een Uzi kan schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...