Jump to content

[GTAV] Pimp My Ride Contest - Reactietopic


Phoenyxar

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    6

  • Nyltje

    5

  • Dippie

    4

  • MostWantedKid

    3

Ik zou ook graag mee doen, maar heb alleen geen toegang tot social club en du ook geen snapmatic. Is het ook mogelijk als ik een goede kwaliteit foto van mij tv neem? desnoods via snapmatic mode (kan je wel gebruiken alleen geen foto's opslaan).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook graag mee doen, maar heb alleen geen toegang tot social club en du ook geen snapmatic. Is het ook mogelijk als ik een goede kwaliteit foto van mij tv neem? desnoods via snapmatic mode (kan je wel gebruiken alleen geen foto's opslaan).

Als je een duidelijke foto kunt maken van je TV waarop je voertuig goed te zien is mag het van mij ook. Gebruik inderdaad wel de Snapmatic optie zodat het wel te zien is dat jij de foto maakt. :)

Ik zal deze afspraak toevoegen aan de regels zodat andere met hetzelfde probleem ook kunnen deelnemen aan deze contest.

Link to comment
Delen op andere websites

Mm, wou d'r net mee bezig, geen verbinding met Social Club. Morgen dan maar weer proberen, als ik het niet vergeet ;) Foto's van mijn scherm maken kan natuurlijk ook altijd nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat het verlengt is, helaas kan ik nu nog steeds niet. Vanaf maandag kan ik alleen, want heb nu geen Skype om met die gene die Gta V heeft te gaan skypeën. (en dan moet hij ook nog eens kunnen, dus ja...)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil even mijn complimenten uitspreken aan de organisatoren. Zoals te zien heeft men slim gehandeld en de contest, ondanks de opslaan-issues van Social Club en de daardoor weinig aangemelde deelnemers, een doorstart gegeven in een vorm die zowel laagdrempelig als flexibel mag worden genoemd!

Ik verwacht nu ook zelf wel een ronde deel te kunnen nemen, hopen dat ik even genoeg poen bij elkaar kan schrapen hiervoor. Mooi werk mannen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...