Jump to content

Character vaardigheden trainen


jrdn

Recommended Posts

In GTA ofline kun je de vaardigheden van Franclin, Travor en Michel trainen door bepaalde handelingen vaak te doen. Bijvoorbeeld door veel miles te maken in een voertuig kan je drivingskills verbeteren.

Wat ik mij afvroeg: is ditzelfe ook het geval bij GTA Online?

Voor de helderheid; de vraag heeft dus niet betrekking op het samenstellen van je character tijdens de introductie van GTAO waarbij je Bij het samenstellen van je door bepaalde bepaalde gedragingen van je character aan te passen bepaalde eigenschappen zoals stamia, driving, stealth etc. van je character bepalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, dit is allemaal mogelijk knipoog.gif Je kunt je rijvaardigheid nu zelfs verbeteren door races te winnen.

oh, nou in dat geval zal het nog wel even duren voor ik wat vaardigheden heb aangeleerd. tot nu toe willen mijn win kansen nog niet echt groot zijn. denk aan: niet meebuigende paaltjes, treinen die oversteken, iets met checkpoints per ongeluk overslaan en Hee, daar was een afgrond. :cab:

maar toch dank voor het antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit zelfs een hidden vaardigheid in, namelijk Health.

Die is helaas niet te trainen, die gaat omhoog elke 20 ranks (20, 40, 60, 80 en 100 voor max)

Dus, de hogere ranks zullen een kogeltje meer kunnen opvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...