Jump to content

GTA Online opslaan werkt niet


Lance-T-Vance

Recommended Posts

Hey allen,

ik heb een probleem met GTA Online (de zoveelste). Ik zit nu namelijk al vrij lang in een solo online sessie en ik ben van rank 15 al naar rank 23 gepromoveerd alleen weet ik dat er niet wordt opgeslagen. Als ik op m'n social club account kijk zie ik namelijk dat ik nog steeds rank 15 ben en toen ik net de sessie was begonnen kreeg ik ook wel de melding dat het opslaan niet werkte. Alsnog ben ik met m'n domme kop blijven doorspelen met de gedachte dat ie op een gegeven moment in de middag wél zou opslaan, tevergeefs. Nu wil ik natuurlijk de sessie niet beëindigen voordat ik zeker weet dat ie heeft opgeslagen, alleen weet ik niet of en hoe ik dat handmatig alsnog kan doen.

Zou iemand mij kunnen helpen, er staat 6 uur gametijd op het spel.......

Dank

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het is gelukt omdat ik nu niet eens meer kan inloggen. Omdat de cloud niet werkt moet ik ineens weer een nieuwe character maken. Ik neem aan dat wanneer de cloud en/of server wél weer werkt ik wel weer gewoon op m'n al bestaande character kan doorspelen... Wat een drama deze servers hoop dat Rockstar er alles aan doet om het te verbeteren allemaal..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...