Jump to content

Verdwijnende characters discussie


Megadreams

Recommended Posts

Het viel me op dat vele hier op het forum telkens klagen dat hun character opeens verdwenen is. Dit is niet het geval. Ze zijn gewoon door alle drukte nog niet gesynchroniseerd op alle servers waardoor de kans dus bestaat dat jou character tijdelijk niet te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    11

  • --Simon--

    10

  • gta_player

    6

  • Megadreams

    4

Er zijn een paar uitzonderingen waarbij characters wel verdwijnen. Deze liggen echter meestal bij mensen die trachten te spelen zelfs als de cloud servers eruit liggen. Om er zeker van te zijn dat er correct gesaved word is het aan te raden om na het online spelen even over te schakelen naar singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Net dit gevonden op twitter:

All characters online GTA V are in the process of being reset by rockstar theres no news on how long this will take #GTAOnline #Reset #GTA

Lijkt erop dat ze bewust worden verwijderd nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me op dat vele hier op het forum telkens klagen dat hun character opeens verdwenen is. Dit is niet het geval. Ze zijn gewoon door alle drukte nog niet gesynchroniseerd op alle servers waardoor de kans dus bestaat dat jou character tijdelijk niet te vinden is.

Ter aanvulling:

Je moet het zo zien; Rockstar Games heeft de afgelopen dagen (en doet dit ook nu 'as we speak') een heleboel extra servers aangekocht/gehuurd om de capaciteit van GTA: Online te vergrootten. Iedere keer dat er een deel van de servers is aangekocht, zorgt Rockstar ervoor dat ALLE characters, profielen enz. op al deze servers worden opgeslagen zodat deze altijd in iedere sessie beschikbaar zijn. Probleem is, dat dit even wat tijd vergt (zeker als je het aantal characters en spelers van GTA: Online in beschouwing neemt) en als gevolg heeft dat wanneer je connect met een server, hoogstwaarschijnlijk je data hier nog niet op staat en de boel (wanneer je connect) dus nog niet ingeladen is.

Enige oplossing hiervoor is (zoals aangegeven in de beginpost) dus alleen maar wachten en mocht dit probleem na lange tijd nog aanhouden, even een mailtje sturen naar Rockstar waarna zij opzoek kunnen gaan naar je character om deze weer te herstellen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik door het lint ga, als mijn poppetje weg is. Waar ik zolang voor moet werken :7

Ik dacht dat het mij niet zou overkomen het is in een uurtje ofzo gebeurt terwijl ik was gaan eten... alles weg
Link to comment
Delen op andere websites

Eens benieuwd hoe Rockstar van plan is dit te compenseren. Alle begrip dat het niet eenvoudig op te lossen is, maar dit is belachelijk en kon eenvoudig vermeden worden. Voeg daar de gebrekkige communicatie van hun kant aan toe, en het is vanzelfsprekend dat veel mensen zo gefrustreerd rondlopen. Als ze niet met iets goed komen, start ik Online zoals reeds gezegd ook niet meer op.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nu gewoon hadden gezegd bv van 12 uur tot 19 uur is de gta online niet beschikbaar wegens onderhoud. Dan zou dit allemaal niet gebeurt zijn i.p.v. nu gewoon zitten te klooien naan de servers en characters kwijt te spelen. En denk eigenlijk niet dat er veel opgelost gaat worden...

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu (op de xbox) dat de cloudservers unavailable zijn en mn characters zijn ook weg dus heb hem gewoon afgesloten en nog een x geprobeert maar t werkt nog niet dus ik hoop dat mn characters er nog zijn want heb geen nieuwe ofzo gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn character is sinds het begin van de avond ook volledig verdwenen. Ik snap het hele synchronisatie verhaal en blijf nu ook even van online af aangezien ik hoop dat hij weer verschijnt als ik geen nieuwe aanmaak. Het baart mij overigens wel zorgen dat mijn character ook via de Social Club site niet te zien is.

Bewust verwijderen lijkt mij onverklaarbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...