Jump to content

Verdwijnende characters discussie


Megadreams

Recommended Posts

Ik was direct opnieuw begonnen. Ben nu onderhand al weer rank 34 :)

GTA online herinnert je er wel leuk aan welke rank je had kunnen zijn.. "Crew rank 45" :(

Euhmm... waar staat dat dan?? Ik denk dat dat gewoon de rank is van de Crew waar je inzit.

Ik kan dat op Social club bij mij ook verder niet vinden. Ben rank 10, en had waarschijnlijk al op 20 kunnen zitten, maar dat zie ik nergens terug.

Ik krijg ingame af en toe een pop-up "Crew rank *getal* *custom name*" Ook als je op start drukt, dan naar online en crews gaat, zie je de rank in je crew. Deze loopt synchroon met je character rank, maar als je dus een nieuwe character maakt, klopt dat niet meer.

Ik sta in mijn crew gewoon 5de gerankt, van de 300, terwijl mensen met dezelfde rank rond de 25 staan. Mijn totaal verdiende RP opgeteld van beide characters maken mij dat hoge crew rank.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    11

  • --Simon--

    10

  • gta_player

    6

  • Megadreams

    4

Ik hoop dat vanaf deze patch het eindelijk niet gebeurd dat er poppetjes verliezen.

Ik heb een aantal vrienden in LibertyKillerZ, en die hadden al een mooie level opgebouwd en geld. Maar dan verliest je poppetje, kan je alles weer overnieuw doen. Heb ik sinds de release twee keer gehad, ben toen ook enorm boos geweest. Maar daarna kom je er ook wel achter dat het ook maar mensen zijn bij Rockstar Games, en dat hun ook de best doen om dit op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment heb ik er ook last van dat mijn character zijn uiterlijk kwijt is. Geld staat wel nog rechtsboven in het menu alleen vraagt hij een nieuw character aan te maken. Ook op mijn socialclub ben ik alle rep kwijt en blijft alleen het geld er nog staan. Meerdere mensen die er op dit moment last van hebben? Ik hoop dat mijn character straks weer terug is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm na een 3 keer de intro te doen van online ben ook ik het inderdaad wel een beetje zat aan het worden. eerste keer natuurlijk om te beginnen met online, daarna een character verloren door de cloud servers. Daarna door een eigen domme fout doordat ik op X drukte op me controller, waar ik tot me grote verbazing geen melding voor kreeg of ik daadwerkelijk me character wilde verwijderen.

Fijn rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...