Jump to content

Verdwijnende characters discussie


Megadreams

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    11

  • --Simon--

    10

  • gta_player

    6

  • Megadreams

    4

Jongens je poppetje is wel opgeslagen. Geen nieuwe aanmaken want hij saved over de oude heen.

Mijn poppetje is ook opgeslagen alleen hij staat nietbij mijn lijst om hem aan te klikken om te spelen.

Soms laad hij gewoon me poppetje en dan kan ik spelen maar let op.

Als cloud offline is slaat hij niks op echt helemaal niks alles wat jij heb behaald is ook allemaal weer weg.

Ik heb wel een tip als je wilt dat hij toch opslaat als cloud wel beschikbaar is!!!

Ga na elke missie een winkeltje in koop wat kleins en ga eruit dan zie je rechts onderin dat orange cloud opslag tekentje binnen 2 seconden moet hij weer weg zijn dan heeft hij netjes alles opgeslagen!!

Duurt dit langer dan 2 seconden zijn de cloud servers weer offline.... Ik heb tot nu toe op deze manier alles weten op te slaan.. Ik heb netjes het goedkoopste huis van 80k en een Elegy.

Ik kan alleen zeggen let op het orange cloud tekentje na elke missie of andere job wat je ook op dat moment aan het doen bent en let vooral op hoelang hij blijft draaien bij mij is hij echt binnen 2 seconden netjes weg alles waar hij langer er over doet is hij de verbinding met cloud kwijt en probeert hij het na enkele minuten weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als nu een hele hoop mensen een tijdje wachten met het spelen merk je er niets van, er is ook nog een singeplayer. Ik kan me nog heel goed de SimCity launch herrineren, die was vele male slechter en daar was dus géén singeplayer. Het duurde 2 maanden voordat je fatsoenlijk kon spelen, als compensatie kregen we een gratis game. Als je het mij vraagt heeft R* die compensatie al gegeven; een top game en de vooruitgang die ze geboekt hebben in minder dan een week. EA deed er 1 maand over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als je level op social club ook weg is kun je opnieuw beginnen denk ik? Maar heb voor zekerheid geen nieuwe aangemaakt

Bij mij houd dat ook netjes bij wanneer cloud online is. Ik zet dan de website aan en ik speel me spel gewoon en dan doe ik hem op de pc refreshen en ook daar houd hij hem bij mij netjes bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet dat je character misschien verwijderd wordt, speel je het toch (nog) niet met doel om een goede character te creeëren, en ga je er niet over zeuren als het gebeurd. Als je weet dat het kan gebeuren, wacht je toch gewoon even dat het gefixt is...

Link to comment
Delen op andere websites

Donderdag was mij dit ook overkomen..

Ik kon die dag eindelijk een beetje online binnenkomen, en heb dus ook een beetje gespeeld. Toen later die avond, startte ik mijn ps3 weer op, en toen was mijn character verdwenen. Ik kon mij herinneren dat ik level 4 was.. Ik heb er slim aan gedaan om geen nieuwe te maken en sloot online gewoon gelijk weer af. De volgende dag(vrijdag) startte ik mijn ps3 weer opnieuw op, downloadde de nieuwe update (versie 1.02) en toen was mijn character daar weer, met alle goede stats.

Ik denk dat de cloud servers er gewoon zo nu en dan uit liggen, en dat je dan gewoon niet bij je character kan.

Ook denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken zolang je geen nieuwe character aanmaakt op dezelfde slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch gewoon oerdom van Rockstar om niet vaker op te slaan? Als je een karakter maakt, vervolgens 5 uur jobs speelt en daarna crasht dan ben je alles kwijt. Ik denk dat er momenteel alleen gesaved wordt als je iets in een winkel koopt en als je - op een fatsoenlijke manier - afsluit. Mijn Slot 1 karakter is verdwenen, maar het geld heb ik nog. Naar verluidt wordt je geld gedeeld door al je karakters dus dat staat vast ergens op een andere server.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch gewoon oerdom van Rockstar om niet vaker op te slaan?

Het is ook nooit goed hé? Je kunt het op 2 manieren zien: Je kunt gta online spelen met een risico dat dit gebeurd, of het slaat vaker op en kunt niet spelen omdat dat veel meer kracht vereist.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch gewoon oerdom van Rockstar om niet vaker op te slaan?

Het is ook nooit goed hé? Je kunt het op 2 manieren zien: Je kunt gta online spelen met een risico dat dit gebeurd, of het slaat vaker op en kunt niet spelen omdat dat veel meer kracht vereist.

daar heb je een heel mooi punt want als je namelijk alles om de 5 minuten of sneller wil opslaan krijg je een lag van jewelste en dan speelt niemand meer.

Big boss wil je echt dat dit spel onspeelbaar wordt of gewoon nog een weekje wachten en kijken wat het doet, ik wacht liever en loop het risico.

Link to comment
Delen op andere websites

Onderhand geeft de Social Club bij mij helemaal niks meer aan. Enkel bij de crew kan ik nog een paar stats zien. Bij de career staat nu ineens alles op 0... Mijn vertrouwen begint te zakken

Hier net hetzelfde. Alleen men geld van op de bank staat er nog voor de rest niks. En bij de crew ook nog we zullen zien wat het word he :/

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...