Jump to content

Verdwijnende characters discussie


Megadreams

Recommended Posts

Onderhand geeft de Social Club bij mij helemaal niks meer aan. Enkel bij de crew kan ik nog een paar stats zien. Bij de career staat nu ineens alles op 0... Mijn vertrouwen begint te zakken

Hier net hetzelfde. Alleen men geld van op de bank staat er nog voor de rest niks. En bij de crew ook nog we zullen zien wat het word he :/

6086759785_eb3dbf3070_z.jpg

"Dear Rockstar" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    11

  • --Simon--

    10

  • gta_player

    6

  • Megadreams

    4

Onderhand geeft de Social Club bij mij helemaal niks meer aan. Enkel bij de crew kan ik nog een paar stats zien. Bij de career staat nu ineens alles op 0... Mijn vertrouwen begint te zakken

Hier net hetzelfde. Alleen men geld van op de bank staat er nog voor de rest niks. En bij de crew ook nog we zullen zien wat het word he :/

6086759785_eb3dbf3070_z.jpg

"Dear Rockstar" :puh:

Haha Gepaste foto :puh: Ik hoop natuurlijk dat men karakter morgen ofzo terug is mr we zullen zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Update: Rockstar heeft op Newswire gezegd dat er wat problemen zijn, zowel op PS3 als Xbox 360. Op de forums heb ik meerdere berichten gelezen over het probleem, een deel van de cloud servers ligt er momenteel uit. Als je character op de Social Club verdwijnt dan is de cloud server waar jou save op staat dus offline. Er zijn sommigen die wel kunnen spelen, die hebben het geluk dat zij op een server zitten die niet offline staat.

Wat je momenteel ook doet, ga NIET een nieuwe character aanmaken. Zodra de cloud weer online komt, gaat hij je huidige character dan overschrijven. Jij verwijdert dan je eigen save. Enige wat we momenteel kunnen doen is gewoon wachten. Ik kijk morgen tussendoor of ik mijn stats weer kan zien. Je character is er dus gewoon nog, maar deze is onbereikbaar, omdat de cloud offline is. Daarom staat deze ook niet op de Social Club.

Weltrusten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg een melding dat de cloud niet werkte, ik drukte op 'Retry' om opnieuw proberen verbinding te maken. Dit zorgde ervoor dat ik het scherm kreeg om een nieuw poppetje aan te maken. Heb mijn Ps3 afgesloten en weer aangezet en toen ik weer verbond was gewoon mijn OUDE poppetje weer terug.

Ik snap dat je een nieuw poppetje moet maken als de cloud server niet available is, ALLES staat daar op, dan lijkt het me toch duidelijk dat je gewoon ff moet wachten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook problemen met m'n character, dus heb ik een nieuwe aangemaakt op een andere 'slot', die zit gelinkt met een andere crew :puh:

Hoop dat die andere nog terug komt, anders is het nog geen ramp, dan ben ik van level 7 naar level 4 terug gezakt :cab:

Voorlopig kan ik weer geen Online doen, maar hoop dat het nou wel snel allemaal opgelost gaat worden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil men toch aanraden überhaupt geen nieuw character aan te maken. Ook niet op een ander slot. Heb nog even geduld aangezien Rockstar binnen zeer korte tijd met een officiële reactie moet komen. De kans is groot dat als je nu een nieuw character aanmaakt, op welk slot dan ook, dit character je oude character overschrijft.

Overigens ben ik toch aardig teleurgesteld in de communicatie van Rockstar. EA doet dit de laatste tijden uitstekend met haar servers en onderhoud. Dit wordt altijd ruim van te voren via Twitter gecorrespondeerd en men accepteert dit dan ook. Ik denk dat als Rockstar op Twitter meldt dat zij cloudservers A, B en C gaan migreren met cloudservers X, Y en Z men al veel begripvoller is. Wellicht komt dit pas nadat de huidige storm aan problemen is gaan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb verschillende mensen gehoord die alles weer terug hebben. Ik zie echter nog alleen mijn cash totaal.. Als ik ook online ga, gaat de game meteen door naar het creation scherm.. Ik vrees het ergste onderhand

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb nog steeds het probleem dat mijn character nog niet terug is, maar het geld wel. Ik denk dat het echt gewoon afwachten is en hopen dat er snel een oplossing komt, maar ik ga verder geen haat uiten naar Rockstar want dat heeft helemaal geen zin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd op dit forum :). Is misschien wel eens handig na weken mee gelezen te hebben. O...Fijn mijn enter knop werkt hier niet :(. excuses als het dus wat lastig lezen word. ga hier zo snel mogelijk achteraan. Ik heb afgelopen week ook een mannetje gemaakt voor Online. (natuurlijk hetzelfde gezever als waar de rest last van heeft, geen cloud server, geen startende race, etc.) Nu eindelijk is hij afgelopen week een keer gestart en heb al even kunnen spelen. Nu is het enige probleem dat mijn gemaakte figuur niet bestaat, en dat ik een compleet ander mannetje heb om mee te spelen. Op zich niet zo'n hele grote ramp, afgezien van het feit dat hij een kop heeft van een vrouwtje :-S. Verder zo goed mogelijk geprobeerd aan te passen door hem naar de kapper te sturen en daar een bak ingame geld over de balk te gooien, maar nogsteeds te vrouwelijk. Hierbij kom ik tot het grotere nadeel van dit niet door mijzelf samengestelde figuur, namelijk: HIJ HEEFT GEEN SKILLS, echt alle vaardigheden beginnen bij 0!! Dus ik denk dat ik maar eens een nieuw figuurtje ga aanmaken, waarmee ik niet op het absolute 0-punt hoef te beginnen :). Verder heb ik me aardig kostelijk geamuseerd, vooral met het opjagen van andere spelers zo af en toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier onderhand de knoop doorgehakt, ik zie enkel mijn cash totaal nog staan, iets wat vast zit aan je profiel niet en niet aan je character. Ik ga gewoon maar in slot 2 opnieuw beginnen, ik ga niet wachten tot mijn character op wonderbaarlijke wijze verschijnt. Dan moet ik maar weer opnieuw ranken en zo.

Lees: maI8Mww.png

Dit is een copy-paste bericht die zowat iedereen krijgt bij het openen van een ticket bij Rockstar

De kans is dus zeer klein dat je een character nog zult terug zien.

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste alinea staat dat men bezig is met het terugdraaien van de verliezen.

Je onderstreepte zin ontkracht dit vervolgens weer. Het lijkt er op dat ze zelf nog zoekende zijn naar de juiste manier om dit vervelende nieuws met iedereen mee te delen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...