Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V: Het zit hem in de details!


Je kan zeuren over GTA wat je wilt, maar Rockstar Games heeft wel het mooiste spel ooit gemaakt voor Playstation 3 en XBox 360. Grand Theft Auto V werkt namelijk op zo'n acht jaar oude consoles en ondanks die oude hardware ziet GTA5 er fantastisch uit. Zweedse YouTuber GermanScientistTV laat ook zien hoe veel aandacht de programmeurs van Rockstar Games hebben gehad voor alle details in het spel, wat dus dit filmpje vol opmerkelijke kleinigheden opleverde. Kijkse dus! cool2.gif

Bron video:

via Kotaku

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Kijk, dit zijn leuke dingen om te bekijken. :) Ook bij GTA IV en TLAD genoot ik al van ieder klein detail dat Rockstar in de game verwerkt had, en dit filmpje getuigt dat Rockstar haar oog voor detail absoluut weer heeft gebruikt bij GTA V. Ik heb GTA V nu zelf ook al even kunnen spelen, en vooral dat kleren nat worden in het water was mij opgevallen. Details waar ik in eerdere GTA's niet eens aan had gedacht, en het spel nét even wat beter en leuker maken.

Bedankt voor het delen, Joriz! :)

Edit:

Trouwens, voor de liefhebber: er is

uit deze reeks. Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat trucje met de benzine uit de auto kende ik onderhand wel, maar eén groot detail dat ze wél over het hoofd hebben gezien is het toevoegen van benzineklepjes op auto's. Dan heb je tenminste een referentiepunt om te richten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga die big ball ook zo opzoeken, lijkt me erg leuk. R* is altijd erg goed in details, bv een kleine DS (de Santa) op de deur van het huis van michael, al die miniscule kleine dingen laten goed zien hoeveel aandacht er in gestoken is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat trucje met de benzine uit de auto kende ik onderhand wel, maar eén groot detail dat ze wél over het hoofd hebben gezien is het toevoegen van benzineklepjes op auto's. Dan heb je tenminste een referentiepunt om te richten.

Idd ik weet niet eens waar de benzine tank van een auto zit :clown:

was wel handig geweest :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie voortzetting van de details uit IV (de live GSM-screen zat ook al in IV), zo'n details doen het voor mij altijd. Ze zorgen er voor dat de game net dat ietsje beter aanvoelt en je het zo beter beleeft. Enkele van die details waren me nog niet opgevallen, vind dat echt wel cool om zo te zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...