Jump to content

Geen tutorial bij online.


pannekoek28

Recommended Posts

Goedendag mensen, als ik online wil gaan maak ik een character en wordt vervolgens meteen in de open wereld gedropt. Geen introductie zoals die moet zijn waarbij je uit het vliegtuig komt en moet racen tegen lamar. Nu heb ik dus geen introductie en snap ik nog niet veel/niks van gta online. Iemand hier ervaring mee en of tips? Alvast bedankt! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik in het begin ook gehad. Tot gistermiddag, toen kreeg ik keurig een "Accepteer de algemene voorwaarden" scherm en daarna begon het hele feest officieel. De dagen ervoor werd ik ook random gedropt en werd er ook niets gesafed. Misschien dus nog even geduld hebben? Console al geupdate? Ze hebben wel updates uitgebracht namelijk om dit soort problemen op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik in het begin ook gehad. Tot gistermiddag, toen kreeg ik keurig een "Accepteer de algemene voorwaarden" scherm en daarna begon het hele feest officieel. De dagen ervoor werd ik ook random gedropt en werd er ook niets gesafed. Misschien dus nog even geduld hebben? Console al geupdate? Ze hebben wel updates uitgebracht namelijk om dit soort problemen op te lossen.

Ja alle updates gedaan. Gewoon blijven proberen dus tot het goed gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...