Jump to content

Waar gaat mijn geld heen?


Timstadhouders

Recommended Posts

Heeft iemand enig idee waar mijn geld telkens heen gaat? Niet dat ik elke keer alles kwijt ben, maar wel kleinere beetjes. Zelfs het geld op de bank wordt minder. Iemand idee waardoor je mogelijk geld verliest?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dood gaat gaat er sowieso geld vanaf 2000$ of 5000$ dit verschilt volgens mij met hoeveel je hebt.

Voor de rest, je koopt soms meer dan je denkt.. Denk aan Ammo tijdens de missies, even een paar rondjes zijn ook alweer 1000$.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat er zoveel vanaf als je dood gaat joh? En ik altijd maar denken dat dat $100 zou zijn omdat dit het bedrag is wat op de grond ligt als je iemand vermoord hebt, en dat ik gelijk beroofd werd als ik vermoord werd. Nou dan is mijn volgende vraag; of ik iemand kan beroven ook meteen beantwoord denk. Thanks voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat er zoveel vanaf als je dood gaat joh? En ik altijd maar denken dat dat $100 zou zijn omdat dit het bedrag is wat op de grond ligt als je iemand vermoord hebt, en dat ik gelijk beroofd werd als ik vermoord werd. Nou dan is mijn volgende vraag; of ik iemand kan beroven ook meteen beantwoord denk. Thanks voor je reactie!

Ziekenhuis kosten zijn niet gratis! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor wat ik gelezen heb worden de ziektekosten op de volgende manier bepaald:

5% van je cash totaal, tot een max van 5.000$

Anders gezegd, boven de 100k zul je altijd 5.000 kwijt raken. Belachelijk veel, aangezien je in iets als Deathmatches meerdere malen dood gaat in een korte tijd

Link to comment
Delen op andere websites

kost dat per deathmatch meerdere ziekenhuis bezoeken dan??

Heb zelf nog geen dm gespeeld, vandaar de vraag.

Lijkt me redelijker om per dm dan 1x ziekenhuis kosten in rekening te brengen, ongeacht hoe vaak je dood gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog, dat m.b.t. deathmatches is in de laatste patch nog veranderd knipoog.gif Voorheen kostte dat inderdaad geld, nu niet meer.

Excuus voor de foute info, ik heb sindsdien geen deathmatch meer durven aanraken :puh:

Geldt dit voor alle gamemodes / activiteiten / missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...