Jump to content

Social club/Character veranderd


Giovinco

Recommended Posts

Beste mensen,

Jullie hebben het misschien ook wel gehad, je character verdwijnt online en je moet waarschijnlijk weer opnieuw beginnen, Of wachten totdat de cloud server terug is.

Maar nu was het bij mij al een keer gebeurt dat mijn character ineens een volledig ander uiterlijk had gekregen. Van iemand die erg stoer eruit zag met een baard en best wel breed was, naar iemand die super mager was geworden met een andere huidskleur en leek net op een meid met make-up op.

Nu had ik een nieuwe character aan gemaakt, en keek ik vandaag op de site van social club, en daar had ik dus wéér zo'n vrouwelijk uiterlijk gekregen (bij mijn online stats op socialclub). Maar nu ging ik daarna spelen en was mijn character er gewoon nog op de normale wijze zoals ik hem heb aangemaakt.. Maar kan het nu voorkomen dat eerdaags mijn character weer eruit gaat zien op een magere 'junk' met vrouwelijke looks?

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

heb hetzelfde gehad. :D

Ben er niet zo bang voor, ik denk dat de foto in social club snel genoeg veranderd.

Dat verwijfde typje van jou had zeker ook alle skills op 0 staan??

Heb ik eigenlijk niet op gelet haha, heb daarna gelijk een nieuwe aangemaakt.. kon het niet aan zien zo'n verwijfd typje haha..

Hopelijk veranderd het snel.. want bij vrienden van me is het wel, vind het maar niets zo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...