Jump to content

Netflix


Dipsie8

Recommended Posts

Sinds een paar weken staat American Crime Story: The People v. O.J. Simpson op Netflix. Het is echt een fascinerende serie die het welbekende verhaal verteld, erg sterk geschreven, mooi totaalplaatje die de impact van de zaak laat zien en met briljante performances. Zeker het kijken waard!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Dutchy3010

    6

  • JasonStatham

    6

  • Votair

    5

27 minuten geleden, Votair zei:

Iemand die House of Cards volgt?

Jup, moet zeggen dat ik er wel helemaal uit was. Andere 4 seizoenen wel snel achter mekaar gezien, maar hier zat meer dan een jaar tussen. Zonde wel :( 

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, aron24 zei:

Jup, moet zeggen dat ik er wel helemaal uit was. Andere 4 seizoenen wel snel achter mekaar gezien, maar hier zat meer dan een jaar tussen. Zonde wel :( 

Achja, gelukkig staat seizoen 5 sinds 30 mei erop! :)

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik vind het ook maar lastig om verschillende series over de jaren heen door mekaar te volgen. En het zijn er zoveel die op zijn minst de moeite waard zijn.. :-(

Prioriteiten stellen!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Cabyon zei:

Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht.

Seizoen 5 zal je leuker gaan vinden.

Bewerkt: door Votair
Taalfout
Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Cabyon zei:

Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht.

Ik heb zo'n beetje hetzelfde bij The Walking Dead Season 6. Ik vind de serie sinds seizoen 4 al sterk achteruit gaan, en vooral de dialogen zijn soms tenenkrullend. :7

Maar om de een of andere reden kan ik niet stoppen met kijken. Sinds ik The Last of Us gespeeld heb, hou ik wel van het post-apocalytic survival genre. Nu maar hopen dat de serie toch wel terug wat beter wordt, maar ik vrees ervoor. Het begint al heel sterk als uitmelkerij te voelen waar kwaliteit niet meer van tel is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 11-6-2017 om 22:33, Platypus zei:

Ik heb zo'n beetje hetzelfde bij The Walking Dead Season 6. Ik vind de serie sinds seizoen 4 al sterk achteruit gaan, en vooral de dialogen zijn soms tenenkrullend. :7

Maar om de een of andere reden kan ik niet stoppen met kijken. Sinds ik The Last of Us gespeeld heb, hou ik wel van het post-apocalytic survival genre. Nu maar hopen dat de serie toch wel terug wat beter wordt, maar ik vrees ervoor. Het begint al heel sterk als uitmelkerij te voelen waar kwaliteit niet meer van tel is.

Als je seizoen 6 al erg vind kan je beter niet aan seizoen 7 beginnen. Als je van de 16 afleveringen de eerste, de laatste en de 10de (?) kijkt weet je wat er dit seizoen is gebeurt. Alle andere afleveringen waren slaapwekkend tot en met. Veel dialoog, weinig actie. Veel nuttleloze afleveringen,... Zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

 

Ik hoop dat ze zich herpakken met seizoen 8.

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...