Jump to content

Netflix


Dipsie8

Recommended Posts

Ik moet binnenkort onder het mes en dan een aantal dagen (tot 2 weken) verplicht stil liggen. Slapen zal op den duur ook wel ophouden, dus Netflix... iemand idee voor serie? Ik houd wel van actie, maar het moet wel gelijk gaan lopen. Ik moet gelijk geboeid zijn. House of Cards duurt me te lang om me aan te trekken bijvoorbeeld. Al heb ik dan natuurlijk genoeg tijd dus iets meer geduld. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Dutchy3010

    6

  • JasonStatham

    6

  • Votair

    5

3 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Ik moet binnenkort onder het mes en dan een aantal dagen (tot 2 weken) verplicht stil liggen. Slapen zal op den duur ook wel ophouden, dus Netflix... iemand idee voor serie? Ik houd wel van actie, maar het moet wel gelijk gaan lopen. Ik moet gelijk geboeid zijn. House of Cards duurt me te lang om me aan te trekken bijvoorbeeld. Al heb ik dan natuurlijk genoeg tijd dus iets meer geduld. :7 

Narcos al gezien? Het meeste in de serie is gebaseerd op waargebeurde feiten en het acteerwerk is gewoon fantastisch. Echt een typische bingewatchserie.

Link to comment
Delen op andere websites

Fargo is de beste show van vandaag naar mijn mening, geef de pilot een kans, het fungeert altijd als de katalysator voor alles wat erna gaat komen en het is een goede manier om te weten of het hele aparte stijltje van de serie wat voor jou is. 3 seizoenen met ieder een (bijna) compleet losstaand verhaal, nieuwe cast/karakters, nieuwe setting etc.. Op het oog niet meteen een 'binge'serie, maar zodra je na een aflevering of 2-3 geïnvesteerd raakt in de karakters, kan je meestal niet stoppen met kijken.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nieuwe afleveringen van op dit moment mijn favoriete serie: Designated Survivor. Jammer genoeg maar één aflevering per week :( Dus ik wacht maar even tot we een aantal weken verder zijn... Vind alles achter elkaar toch een stuk leuker. Dan krijg ik toch net wat meer de nuances mee dan wanneer er telkens een week tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 10-9-2017 om 20:07, FrankyFourFingers zei:

Fargo is de beste show van vandaag naar mijn mening, geef de pilot een kans, het fungeert altijd als de katalysator voor alles wat erna gaat komen en het is een goede manier om te weten of het hele aparte stijltje van de serie wat voor jou is. 3 seizoenen met ieder een (bijna) compleet losstaand verhaal, nieuwe cast/karakters, nieuwe setting etc.. Op het oog niet meteen een 'binge'serie, maar zodra je na een aflevering of 2-3 geïnvesteerd raakt in de karakters, kan je meestal niet stoppen met kijken.

 

 

Toevalligerwijs laatst ook aan deze serie begonnen, ja! Seizoen 1 heb ik inmiddels uit (na 4 dagen, is voor mijn standaarden echt best snel :puh: ), zit nu ergens halverwege seizoen 2. 

 

De pilot is inderdaad ontzettend sterk. Je krijgt gelijk een goede indruk van het unieke sfeertje van de serie: qua verhaallijn kun je het absoluut een drama noemen, maar de serie krijgt naar mijn ervaring een ontzettend luchtig karakter door de personages en hun acteerwerk. De personages zijn namelijk stuk voor stuk erg typisch, soms zelfs wat knullig, waardoor hun acteerwerk vaak een hoog comedy-gehalte krijgt en cliché overkomt. Voor mij is dat laatste normaliter nogal een afknapper, maar bij Fargo had dat voor mij juist een ontzettende aantrekklingskracht. Het werkt gewoon zo ontzettend goed. 

 

Moet wel zeggen dat die aantrekkingskracht bij mij wat verdween gedurende het einde van het seizoen. Ik weet niet zeker wat het was, maar de magie van de eerste paar afleveringen verdween toen enigszins, naar mijn beleving. Niettemin heb ik erg genoten van het eerste seizoen, absoluut een aanrader. Het tweede seizoen heeft me tot nu toe nog niet zo kunnen grijpen als het eerste seizoen, maar het is absoluut vermakelijk. 

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna 10 jaar na de eerste aflevering ben ik overstag: Prison Break is m'n volgende serie. Aantrekkelijke eerste paar afleveringen in ieder geval. Maar kan me voorstellen dat het na het eerste seizoen bergafwaarts gaat, al is dat van latere zorg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 7-10-2017 om 20:40, Dutchy3010 zei:

Bijna 10 jaar na de eerste aflevering ben ik overstag: Prison Break is m'n volgende serie. Aantrekkelijke eerste paar afleveringen in ieder geval. Maar kan me voorstellen dat het na het eerste seizoen bergafwaarts gaat, al is dat van latere zorg.

Eerste seizoen is ook direct de beste..

 

Probeer ook eens The 100, erg leuke serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen al Mindhunters gebingedwatched? Ik vond de serie wel mooi omdat het je toch een beetje aan het denken zet wie psychopaat is en of het nature/nurture is. Zeker een aanrader tussen de vele rommel op Netflix.

 

The 100 was wel grappig maar raakte ik op uitgekeken. 

Link to comment
Delen op andere websites

25 minuten geleden, Joriz zei:

Iedereen al Mindhunters gebingedwatched? Ik vond de serie wel mooi omdat het je toch een beetje aan het denken zet wie psychopaat is en of het nature/nurture is. Zeker een aanrader tussen de vele rommel op Netflix.

 

The 100 was wel grappig maar raakte ik op uitgekeken. 

The 100, het laatste seizoen eindigde erg vreemd. Ben benieuwd welke weg ze inslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 3 maanden later...

Deze week The punisher gezien, zat wel goed in elkaar. Ze slaan ook een ander pad in dan met de films, waren wel paar stukken waar ik het gevoel had dat ik iets gemist heb.

Ben nu net met DareDevil begonnen en het begint me te dagen dat ik deze eerst had moeten kijken voordat ik met The punisher begon (komen karakters in voor die in een latere vorm in The Punisher komen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...